Hledáte smysluplnou práci, kde se budete moci realizovat? Práci, která Vás bude naplňovat, a zároveň budete moci pomáhat potřebným?
Anděl Strážný, z.ú. je moderní registrovaná sociální služba tísňové péče, která poskytuje pocit jistoty a bezpečí a pomoc v krizových situacích 24 hodin denně, 365 dní v roce v rámci celé České republiky. Prostřednictvím SOS tlačítka pomáhá doma i venku seniorům i lidem s postižením ve chvílích, kdy jsou sami.
Do našeho „Andělského týmu“ nyní hledáme samostatného člověka, který si umí skvěle zorganizovat svůj čas, nebojí se komunikovat s týmem ani s veřejností, nejsou mu cizí sociální sítě ani moderní technologie a nebojí se řídit auto. Zapadne k nám člověk, kterému je blízká naše cílová skupina a svou práci dělá srdcem. Uvítáme člověka, který je otevřený, přátelský a komunikativní. Člověka, který má cit pro psaný projev a ví, jak prostřednictvím textu, předat to podstatné.
Co budete dělat?
- prezentace služby tísňové péče (sociální odbory měst a obcí, krajské úřady, kluby seniorů aj.) v rámci přidělených krajů (Plzeňský, Jihočeský, Vysočina, Pardubický)
- komunikace s veřejností, tiskem a médii
- tvorba příspěvků na sociální sítě
- grantové žádosti (přihlašování organizace do vyhlášených grantů, hlídání termínů a aktivní vyhledávání nových příležitostí)
- aktivní spolupráce s kolegy z týmu
- vyhledávání nových příležitostí ke zvýšení osvěty o tísňové péči
- spolupráce na textech a přípravě vizuálů pro jednotlivé projekty
- spolupráce na přípravě zpravodaje organizace
Který kandidát je pro nás vhodný?
- SŠ/VŠ
- řidičský průkaz - aktivní řidič podmínkou
- OZP výhodou
- kurz PSS výhodou
- znalost práce na PC
- zodpovědnost a samostatnost
- komunikační dovednosti
- prezentační dovednosti
- schopnost pracovat v týmu
- znalost správy sociálních sítí
- zkušenosti v copywritingu vítány
- nástup možný ihned
Co nabízíme?
- zajímavou a kreativní práci
- skvělý tým kolegů, který si pomáhá
- zajímavé a motivující finanční ohodnocení
- samostatné organizování práce
- částečný home office
- služební notebook a mobilní telefon s neomezeným tarifem
- sdílený služební automobil
- zázemí kanceláře v Českých Budějovicích
Zaujal vás náš inzerát? Pošlete nám životopis s motivačním dopisem. Výběrové řízení je dvoukolové. Uchazeči vybraní v prvním kole budou vyzváni, aby se dostavili k osobnímu pohovoru, který se bude konat v kanceláři na pobočce v Praze. Organizace si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení, pokud nebude vybrán vhodný kandidát.
Těšíme se na Vás!
Informace o pozici
- Společnost
- Anděl Strážný, z.ú.
- Adresa
- Na Stráňce 1798/25, České Budějovice – České Budějovice 2
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
- Plat
- Plat: 34 400 – 37 000 Kč / měsíc
- Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vzdělávací kurzy, školení, Mobilní telefon, Notebook
- Zařazeno: Administrativa, Média, reklama a PR, Služby, Administrativní pracovník, Marketingová komunikace, Specialista PR, Project Manager, Editor, Copywriter
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Nezisková organizace
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení.