Nadace OSF se zaměřuje na rozvoj právního státu a demokracie a na omezení korupce. Podporuje svobodný přístup k informacím a zapojení lidí do veřejného dění. Prosazuje rovný přístup všech dětí ke vzdělávání a všech lidí k příležitostem současného světa.

Hledáme koordinátora/ku komunikace

Baví vás komunikace, psaní textů a sociální sítě? Nebojíte se nových výzev a chcete svou prací přispět k rozvíjení demokratických hodnot a posilování občanského sektoru v naší zemi? Hledáte práci, kde se nebudete nudit a kde budete součástí skvělého týmu, který staví na důvěře a kolegialitě? Nechybí vám zodpovědnost a nadhled?


Pojďte pracovat jako koordinátor/ka komunikace do Nadace OSF! Budete mít na starost zejména prezentaci nadace na online kanálech a podílet se na plánování a koordinaci komunikačních kampaní.


Co vás čeká?

  • Budete pravidelně připravovat a editovat články a příspěvky na všech online kanálech nadace a také zodpovídat za přípravu a odesílání nadačního newsletteru.
  • Budete moderovat diskuze a reakce na našich sociálních sítích, plánovat reklamy na nich a spravovat účet Google AdWords.
  • Budete připravovat podklady pro články a mediální komunikaci nadace, zpracovávat pravidelné analýzy online kanálů (Google Analytics) a zodpovídat za monitoring médií a sociálních sítí.
  • Vaší zodpovědností bude spolupráce na tvorbě nadační komunikační strategie a následná realizace komunikačních kampaní online i offline v souladu s komunikačními plány jednotlivých projektů a programů.
  • Budete úzce spolupracovat s manažerkou komunikace i s dalšími kolegy/němi v nadaci zodpovědnými za komunikaci s dárci i za jednotlivé programy a budete koordinovat spolupráci s externími dodavateli služeb.

Co nabízíme?

  • pracovní úvazek v rozsahu 0,8 - 1,0 (nástup ideálně v červnu 2021)
  • nástupní plat v rozmezí 27 000 - 32 000 Kč / plný úvazek (dle vaší kvalifikace a praxe)
  • práci na dobu určitou (zástup za MD)
  • dynamickou, kreativní a smysluplnou práci
  • zajímavé pracovní prostředí progresivní nadace s více jak 25-letou historií
  • možnost profesního růstu, odborného rozvoje a vzdělávání
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, 3 placené dny zdravotního volna (sick-leave)

Co potřebujete?

  • Skvěle se orientovat v online prostředí, být kreativní, komunikativní a umět navazovat a kultivovat vztahy.
  • Mít výborný mluvený a písemný projev v češtině i angličtině.
  • Samostatnost a proaktivní přístup, spolehlivost a důslednost.
  • Umět myslet strategicky, mít dobré organizační schopnosti i smysl pro práci v týmu.
  • Výhodou pro vás bude praxe v oboru PR se zaměřením na online komunikaci min. 2 roky.

Nadace OSF se zaměřuje na rozvoj právního státu a demokracie a na omezení korupce. Podporuje svobodný přístup k informacím a zapojení lidí do veřejného dění. Prosazuje rovný přístup všech dětí ke vzdělávání a všech lidí k příležitostem současného světa.

Nadace OSF je zaměstnavatel, který se řídí zásadou rovných příležitostí pro všechny a zavazuje se dodržovat Politiku ochrany práv dětí a zvláště zranitelných dospělých.


Jak probíhá výběrové řízení?

Na pozici se hlaste nejpozději do 30. dubna 2021 přes kontaktní formulář u tohoto inzerátu, zároveň předložte:

  1. Strukturovaný životopis v češtině a angličtině
  2. Motivační dopis (max. na 1 stránku)
  3. Jméno a kontakt (telefon a e-mail) tří osob, které mohou poskytnout referenci

Uchazeči a uchazečky, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení, budou pozváni na osobní pohovor (přibližně v polovině května).


Děkujeme.


Informace o pozici

Společnost
Nadace Open Society Fund Praha
Adresa
Hradecká 92/18, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Výborná), Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 27 000 – 32 000 Kč / měsíc
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office, Children-friendly office
Zařazeno: Média, reklama a PR, Brand manager, Konzultant v médiích, reklamě, PR, Asistent v médiích, reklamě, PR, Specialista PR, Project Manager, Novinář, publicista, redaktor
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace