Nadace OSF se zaměřuje na rozvoj právního státu a demokracie a na omezení korupce. Podporuje svobodný přístup k informacím a zapojení lidí do veřejného dění. Prosazuje rovný přístup všech dětí ke vzdělávání a všech lidí k příležitostem současného světa.
Hledáme koordinátora/ku komunikace
Baví vás komunikace, psaní textů a sociální sítě? Nebojíte se nových výzev a chcete svou prací přispět k rozvíjení demokratických hodnot a posilování občanského sektoru v naší zemi? Hledáte práci, kde se nebudete nudit a kde budete součástí skvělého týmu, který staví na důvěře a kolegialitě? Nechybí vám zodpovědnost a nadhled?
Pojďte pracovat jako koordinátor/ka komunikace do Nadace OSF! Budete mít na starost zejména prezentaci nadace na online kanálech a podílet se na plánování a koordinaci komunikačních kampaní.
Co vás čeká?
- Budete pravidelně připravovat a editovat články a příspěvky na všech online kanálech nadace a také zodpovídat za přípravu a odesílání nadačního newsletteru.
- Budete moderovat diskuze a reakce na našich sociálních sítích, plánovat reklamy na nich a spravovat účet Google AdWords.
- Budete připravovat podklady pro články a mediální komunikaci nadace, zpracovávat pravidelné analýzy online kanálů (Google Analytics) a zodpovídat za monitoring médií a sociálních sítí.
- Vaší zodpovědností bude spolupráce na tvorbě nadační komunikační strategie a následná realizace komunikačních kampaní online i offline v souladu s komunikačními plány jednotlivých projektů a programů.
- Budete úzce spolupracovat s manažerkou komunikace i s dalšími kolegy/němi v nadaci zodpovědnými za komunikaci s dárci i za jednotlivé programy a budete koordinovat spolupráci s externími dodavateli služeb.
Co nabízíme?
- pracovní úvazek v rozsahu 0,8 - 1,0 (nástup ideálně v červnu 2021)
- nástupní plat v rozmezí 27 000 - 32 000 Kč / plný úvazek (dle vaší kvalifikace a praxe)
- práci na dobu určitou (zástup za MD)
- dynamickou, kreativní a smysluplnou práci
- zajímavé pracovní prostředí progresivní nadace s více jak 25-letou historií
- možnost profesního růstu, odborného rozvoje a vzdělávání
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, 3 placené dny zdravotního volna (sick-leave)
Co potřebujete?
- Skvěle se orientovat v online prostředí, být kreativní, komunikativní a umět navazovat a kultivovat vztahy.
- Mít výborný mluvený a písemný projev v češtině i angličtině.
- Samostatnost a proaktivní přístup, spolehlivost a důslednost.
- Umět myslet strategicky, mít dobré organizační schopnosti i smysl pro práci v týmu.
- Výhodou pro vás bude praxe v oboru PR se zaměřením na online komunikaci min. 2 roky.
Nadace OSF se zaměřuje na rozvoj právního státu a demokracie a na omezení korupce. Podporuje svobodný přístup k informacím a zapojení lidí do veřejného dění. Prosazuje rovný přístup všech dětí ke vzdělávání a všech lidí k příležitostem současného světa.
Nadace OSF je zaměstnavatel, který se řídí zásadou rovných příležitostí pro všechny a zavazuje se dodržovat Politiku ochrany práv dětí a zvláště zranitelných dospělých.
Jak probíhá výběrové řízení?
Na pozici se hlaste nejpozději do 30. dubna 2021 přes kontaktní formulář u tohoto inzerátu, zároveň předložte:
- Strukturovaný životopis v češtině a angličtině
- Motivační dopis (max. na 1 stránku)
- Jméno a kontakt (telefon a e-mail) tří osob, které mohou poskytnout referenci
Uchazeči a uchazečky, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení, budou pozváni na osobní pohovor (přibližně v polovině května).
Děkujeme.
Informace o pozici
- Společnost
- Nadace Open Society Fund Praha
- Adresa
- Hradecká 92/18, Praha – Vinohrady
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Výborná), Čeština (Výborná)
- Plat
- Plat: 27 000 – 32 000 Kč / měsíc
- Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office, Children-friendly office
- Zařazeno: Média, reklama a PR, Brand manager, Konzultant v médiích, reklamě, PR, Asistent v médiích, reklamě, PR, Specialista PR, Project Manager, Novinář, publicista, redaktor
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Nezisková organizace