Do našeho týmu Kofoláků hledáme novou posilu plnou optimismu, nápadů a energie pro spolupráci na neustálém rozvoji naší společnosti.

Specialista kontaktního centra SK KOFOLA

Co u nás budeš dělat?

* Komplexně pečovat o zákazníky
* Telefonicky komunikovat se stávajícími zákazníky a zpracovávat jejich objednávky
* Kompletní zákaznický servis na pasivní i aktivní zákaznické lince
* Přijímat požadavky a reklamace klientů
* Administrativní podporu a komunikaci se zákazníkem
* Budovat dobré a dlouhodobé vztahy se zákazníkem
* Spolupracovat s kolegy z ostatních oddělení

Co od Tebe čekáme?

* SŠ vzdělání
* Velmi pokročilou znalost slovenského jazyka - nezbytnou podmínkou
* Vynikající komunikační schopnosti a příjemné vystupování
* Aktivní přístup k zadaným úkolům a orientaci na zákazníka
* Důslednost, zodpovědnost a přesnost

A co pro Tebe máme my?

* 5 týdnů dovolené
* Pitný režim z Kofoly
* Občerstvení na pracovišti
* Stravenky
* Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu
* Společné firemní akce: novoroční vykročení, dětský den, mikulášská nadílka, týmové aktivity
* Soutěže o zajímavé ceny (vstupy na kulturní akce, festivaly aj.)
* Osobní i profesní rozvoj

V případě Tvého zájmu nám, prosím, zašli profesní životopis včetně motivačního dopisu prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".


Informace o pozici

Společnost
Kofola a.s.
Adresa
okres Ostrava-město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazeno: Gastronomie a pohostinství, Prodej a obchod, Zákaznický servis
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel