Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Pracovník sekretariátu / propagačního oddělení

Administrativní pracovník

Co vás čeká?

Administrace zadávání výroby, evidence a distribuce propagačních a presentačních materiálů organizace.

Naplňování pravidel grafického manuálu organizace a povinné publicity donátorů

Technicko-organizační zajištění destigmatizačních a benefičních aktivit organizace

Administrace a editace webových stránek, facebooku a Instagramu.

Nastavování nových procesů v provozní kanceláři organizace

Kompletace a správa interních předpisů a informačních materiálů organizace

Správa naplňování pravidel GDPR

Správa fotogalerie a video galerie organizace

Co od vás očekáváme my?

- zkušenost na pozici obdobného charakteru

- schopnost samostatné práce

- znalost práce na PC (MS Office)

- znalost práce s kancelářskou technikou

- pečlivost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů

Co vám můžeme nabídnout?

- zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí

- zajímavou a smysluplnou práci (možnost na zkrácený úvazek)

- mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce

- 25 dnů dovolené

- kafetérie (zvýhodněné ceny zboží kavárny Café Práh)

- nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny

Kde budete pracovat?

- Brno, Tuřanská 12

V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete strukturovaný životopis pomocí tlačítka "ODPOVĚDĚT". Do předmětu uveďte název pozice, o kterou máte zájem. Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat pouze vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky. Všichni uchazeči budou informováni o ukončení výběrového řízení.


Informace o pozici

Společnost
Práh jižní Morava, z.ú.
Adresa
Tuřanská 199/12, Brno – Brněnské Ivanovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení, ostatní.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.