ABRA Software vyvíjí moderní informační systémy, které pomáhají podnikatelům k jejich úspěchu. Firmám jako je například Bonami, Liftago, Prusa3D.cz, Lekarna.cz nebo Profimed poskytujeme kvalitní IT zázemí, aby se v klidu mohli soustředit na rozvoj svého byznysu. Chceš se taky zapojit?

Specialista/ka zákaznické podpory

Praktické i technické. Takové jsou dotazy našich zákazníků – uživatelů softwaru ABRA Gen. Potřebují najít konkrétní věc, správně vyplnit doklad nebo pomoc s instalací či nastavením. Musíme zkrátka vyřešit cokoli, co jim právě nefunguje a brzdí je to v další práci.

Taková je každodenní realita v týmu Zákaznické podpory. Čím zapeklitější situace, tím příjemnější pocit na konci každého úspěšného dne.

Co budeš dělat

  • Učit se perfektně pracovat s naším ERP systémem ABRA Gen a poznávat různé firemní procesy (výroba, obchod, skladové hospodářství, účetnictví, mzdy, …),
  • telefonicky a písemně odpovídat na příchozí dotazy našich zákazníků,
  • spolupracovat s ostatními odděleními a kolegy při řešení zákaznických požadavků (vývojáři, obchodníci).

Jaké schopnosti a vlastnosti jsou pro nás důležité

  • Rád pomáháš, umíš se jasně a srozumitelně vyjádřit,
  • aktivně nasloucháš tomu, co zákazník říká, zvládneš vhodně argumentovat,
  • práce s PC má v Tvém životě jako koníček nezastupitelné místo – umíš např. použít příkazový řádek, nainstalovat/restartovat software,
  • zájem učit se nové věci, náš ERP systém se vyvíjí a je stále potřeba učit se nové postupy, pracovat s novými funkcemi a nástroji.

Vítáme, avšak není podmínkou, případně Tě naučíme

  • Vzdělání se zaměřením na ekonomii, obchod, podnikové procesy, nebo praxi na obdobné pozici. Čerstvý absolvent není překážkou,
  • znalosti finančního nebo mzdového účetnictví,
  • praktická zkušenost s aktivním využíváním ERP systému v některé z těchto oblastí: výroba, obchod, skladové hospodářství, účetnictví, mzdy,
  • zkušenost ze zákaznického servisu technické podpory.

Proč ABRA Software

  • Jsme přední dodavatel ERP řešení nejen v České republice. Investujeme do inovací a nových technologií, jako jedni z mála máme v našich produktech plně integrované web API, ale i vlastní podporu pro IoT,
  • máme jasnou vizi, strategii a silnou firemní kulturu, které nás posouvají neustále dopředu, za což nám společnost Deloitte udělila ocenění The best managed company 2021,
  • pracujeme v příjemném, pozitivním a zdravém pracovním prostředí, kde ctíme firemní hodnoty,
  • máme propracovaný systém péče o zaměstnance – ABRA Lifestyle,
  • porosteš spolu s námi: máme vlastní vzdělávací portál ABRA2Grow, firemní knihovnu s aktuálními tituly ze světa IT, politiky, ekonomie a osobního rozvoje,
  • inovace uvádíme do praxe. Spolupracujeme s akademiky a vědci z prestižních institucí a máme tak přístup k nejnovějším poznatkům a technologiím.

Informace o pozici

Společnost
ABRA Software a.s.
Adresa
Jeremiášova 1422/7b, Praha – Stodůlky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Slovenština (Výborná)
Benefity: Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office, Children-friendly office
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Zákaznický servis, IT konzultant, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: vozíčkáři.


ABRA Software a.s., Tomáš Krám