Minerva Česká republika, a.s. je úzce orientovaná organizace na zákazníka, pomáhá výrobním a distribučním společnostem zlepšit jejich celkové řízení podniku s větší efektivností, kontrolou a produktivitou implementací informačních systémů. Více než 25-leté zkušenosti na trhu ji řadí k předním dodavatelům IT od instalace softwaru a poradenství až po systémovou integraci a e-business řešení světové třídy.
V současnosti vypisuje výběrové řízení na pozici

Konzultant podnikových procesů - Ekonomika/Výroba/Distribuce

Konzultant podnikových procesů / analytik

Popis činnosti:

• Konzultace u zákazníků informačního systému QAD (www.qad.com) - analýza podnikových procesů, nastavování systému, školení uživatelů

• Řešení incidentů podpory informačního systému

• Komunikace se zákazníky (částečně v angličtině)

• Reklamace problémů zahraniční dodavatelské firmě a spolupráce při jejich debugování a řešení (anglicky)

• Analýza programových úprav systému dle požadavků zákazníků v IS QAD

• Testování programových úprav systému dle požadavků zákazníků v IS QAD

Volné pozice odborností IS QAD:

* Konzultant distribuce: nabídky, plánování nákupu, nákup, zásoby a skladování, čárové kódy, cenotvorba, prodej, fakturace, CRM.

* Konzultant výroba: zavádění a změnové řízení výrobků, kalkulace nákladů, plánování výroby, řízení dílny, evidence výroby, čárové kódy, kontrola kvality, účetní vyhodnocení výroby, skladování.

* Konzultant finance: účetní evidence, závazky, pohledávky, pokladna, komunikace s bankami, daně, státní výkazy, kalkulace a oceňování výrobků.

Požadavky:

• Vysokoškolské vzdělání

• Angličtina – pokročilá znalost

• Pokročilá uživatelská znalost PC (MS Office)

• Orientace v IT

• Komunikační schopnosti

• Analytické schopnosti

• Ochota cestovat

• Řidičský průkaz skupiny B

Další znalosti výhodou:

• ERP systémy, Linux, C#, SVN, SQL

Nabízíme:

• Zázemí a stabilitu střední společnosti

• Osvojení a práci se SW produktem světové třídy (www.qad.com)

• Motivující finanční ohodnocení

• 5 týdnů dovolené

• Příspěvek na stravování

• Notebook, mobilní telefon

• Zvýhodněné volání pro rodinné příslušníky

• Benefitní program (Sodexo Cafeteria MojeBenefity)

• Zodpovědnou, samostatnou práci

• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou

• Příjemný a stálý kolektiv

• Nástupní plat 27 000 až 45 000 Kč

Upřesnění:

• Pracoviště Tábor

• Jednosměnný provoz

• Možný home office

• Nástup možný ihned

• Nabídka i pro absolventy bez praxe


Informace o pozici

Společnost
Minerva Česká republika, a.s.
Adresa
Skálova 2490/21, Tábor
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 27 000 – 45 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IT konzultant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Minerva Česká republika, a.s., Michal Kouba
602 116 849
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.