Historie firmy se začala psát v dubnu 2018, kdy jsme převzali správu, provoz a údržbu veřejného osvětlení v Praze a s tím souvisejících technologií. Za krátkou, ale dynamickou dobu působení se nám podařilo spoustu věcí. Z původních pár nadšenců jsme se rozrostli na více než 200 zaměstnanců, poruchovost veřejného osvětlení se výrazně snížila a otevřeli jsme jedno z nejmodernějších dispečerských středisek v této zemi. A co nás čeká v letech dalších? Směřujeme k modernizaci a obnově veřejného osvětlení, je před námi další výzva v podobě správy kamerového systému či správy úsekového měření rychlosti. Poslání a mise firmy je zkvalitňovat život v Praze.

Asistentka představenstva

Do naší společnosti zabývající se správou technologií v Praze hledáme pečlivou, komunikativní a zkušenou kolegyni na pozici asistentky představenstva. Vaší hlavní náplní bude administrativně organizační podpora top managementu společnosti a zajištění činností interního řízení společnosti.

Pojďte s námi modernizovat město!

Na čem budete primárně pracovat

  • Budete výkonnou podporou představenstva
  • Budete administrativní podporou – vystavování objednávek, evidence smluv, práce s registrem smluv, evidence a distribuce pošty a e-mailové pošty, datové zprávy
  • Budete organizační podporou – plánování a organizování schůzek a porad, zápisy z nich, asistence na jednáních, zajišťování provozních služeb úseku
  • Budete součástí týmu zabezpečujícího back-office – rezervace zasedacích místností a jejich organizace, zajištění kancelářských potřeb a občerstvení pro návštěvy
  • Budete zajišťovat smluvní závazky se zaměřením na hospodárnost provozních nákladů společnosti
  • Zabezpečovat jednání s Magistrátem hl. m. Prahy
  • Budete podporou při zadávání veřejných zakázek

Co potřebujeme, abyste měla a uměla

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou (ideálně obchodně-ekonomický směr)
  • Zkušenosti na pozici asistentky vedení alespoň 2 roky
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti a písemný projev v českém jazyce
  • Flexibilitu, samostatnost, proaktivní přístup
  • Zkušenosti s veřejnou správou a s přípravou podkladů pro veřejné zakázky jsou výhodou

Co vám můžeme nabídnout

  • Možnost podílet se na zajímavých projektech pro Prahu
  • Pružnou pracovní dobu
  • Stabilní zaměstnání se zázemím městské společnosti
  • Přátelský kolektiv
  • Program zaměstnaneckých benefitů ((kvartální odměny, stravenkový paušál, 25 dní dovolené, cafeterie, posilovna a sauna přímo v budově kanceláře, občerstvení na pracovišti)
  • Pracoviště v moderní budově na Praze 7 s příjemnou zahrádkou

Informace o pozici

Společnost
Technologie hlavního města Prahy, a.s.
Adresa
Dělnická 213/12, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Státní a veřejná správa
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Technologie hlavního města Prahy, a.s., Kateřina Michailidisová