Jako advokáti, daňoví poradci, auditoři, IT a podnikoví poradci jsme zastoupeni ve 106 pobočkách ve 48 zemích světa.
Naši klienti celosvětově důvěřují 5.130 kolegům a kolegyním.

V České republice působíme od roku 1991, s více než 320 kolegy poskytujeme celé spektrum poradenství klientům v kancelářích v Praze a Brně.

Jsme držitelem prestižního ocenění Právnická firma roku 2012 až 2020 v oboru daňového práva.

Pro kancelář v BRNĚ nyní hledáme vhodné kandidátky / kandidáty na pozici:

FINANČNÍ ÚČETNÍ pro BRNO ž/m

Nová kolegyně / nový kolega bude využívat moderní technologie a efektivní přístup k práci.

V naší každodenní činnosti postupně zavádíme nejnovější technologie, které dokáží většinu účetních dokladů rozpoznat, „vytěžit“ a naimportovat do účetního programu k dalšímu zpracování. Prvotní doklady jsou současně automaticky uloženy a připraveny k případnému dalšímu použití.

Tím odpadá nezajímavá a rutinní práce spojená s pořizováním primárních dat. Účetní má tak více času věnovat se složitějším účetním operacím, reportingům a dalším požadavkům klientů.

Finanční účetní považujeme za odborníky schopné kvalifikovaně diskutovat s našimi klienty o hlavních oblastech jejich podnikání a o jeho správném a věrném zobrazení v účetních závěrkách.

Vaše náplň práce

  • Komplexní zpracování účetnictví přidělených klientů
  • Příprava měsíční / roční účetní závěrky
  • Příprava daňových tvrzení k DPH a souvisejících hlášení
  • Spolupráce s daňovými poradci, auditory a advokáty

Váš profil

  • SŠ (nejlépe obchodní akademie) / VOŠ / VŠ (ekonomického směru)
  • Velmi dobrá znalost českých účetních předpisů a orientace v základních daňových oblastech
  • Znalost IFRS nebo US GAAP výhodou
  • Angličtina a/nebo němčina na komunikativní úrovni je podmínkou
  • Týmový hráč s proaktivním přístupem
  • Pečlivost, komunikativnost, flexibilita
  • MS Office na uživatelské úrovni

Co můžeme nabídnout

  • Jedinečnou pracovní příležitost v mezinárodním dynamickém prostředí podporujícím sdílení vědomostí, osobnostní rozvoj a networking
  • Práci na plný úvazek, 5 týdnů dovolené
  • Příležitostnou možnost práce z home office
  • Systematické profesní vzdělávání v oblasti účetnictví a daní, pravidelné jazykové kurzy

a další...

  • Teambuildingové aktivity (např. lyžování v zahraničí, Novoroční přípitek, atd.)
  • Multisport Benefit kartu
  • Příjemnou pracovní atmosféru v kanceláři situované ve vile s rozsáhlou zahradou
  • Velmi dobrou dostupnost MHD

Kontakt

Zaujaly Vás výše uvedené informace? Pokud ano, pošlete prosím Váš strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem prostřednictvím odkazu „odpovědět“ přímo do HR oddělení společnosti Rödl & Partner.


Informace o pozici

Společnost
Rödl & Partner
Adresa
Květná 178/34, Brno – Pisárky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá) nebo Němčina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Financial Controller, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní, Účetní metodik
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel