Jsme firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem rozjet se a uspět na trhu. Vytváříme pro ně profesionální zázemí, kde mohou stabilně růst. Perfektně ovládáme projektový management, máme přehled v legislativě, dokážeme se postarat o klienty i „nakopnout” marketingové kampaně. Podstatnou součástí je taky účetní tým, kam momentálně potřebujeme přijmout dalšího člena.

Vedoucí provozní účtárny

Koho vlastně hledáme?

Do týmu hledáme nového kolegu. Jste týmový hráč se zkušenostmi vedoucího? Nebojíte se zodpovídat za svá rozhodnutí a výsledky ostatních členů týmu? Dokážete vše zorganizovat, stanovit si priority a dotahovat věci do konce? Hledáme právě vás!

Co bude vaší náplní práce?

  • vedení menšího týmu,
  • celkový dohled nad provozní účtárnou,
  • budete zodpovídat za výsledky týmu i za svou práci a dosledovávat úkoly jednotlivých členů týmu,
  • kontrola a delegování práce,
  • zpracování a kontrola dokladů a veškerých dat, které projdou účtárnou,
  • pravidelný report a komunikace s vedením.

Určitě se přihlaste, pokud

  • máte minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru,
  • máte znalost podvojného účetnictví,
  • máte minimálně 5 let praxe na pozici účetní,
  • máte zkušenosti s vedením menšího týmu,
  • máte znalost účetní legislativy,
  • jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi.

Co byste měl/a ještě splňovat?

  • znalost G-suite prostředí (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky...),
  • výhodou je znalost systému Abra Flexi (není ale podmínkou, rádi vás zaučíme),
  • máte logické myšlení, organizační schopnosti a time management v malíčku,
  • dokážete přijmout zodpovědnost za své úkoly,
  • zvládáte pracovat samostatně i v týmu a jít ostatním příkladem.

Co nabízíme?

  • přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme,
  • prostor pro sebeuplatnění, realizaci vlastních nápadů,
  • možnost pracovního i osobního růstu,
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
  • firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
  • stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+, 5 týdnů dovolené,
  • možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti.

Nástup: dle domluvy

Lokalita: Brno – Dolní Heršpice (Vienna Point)

Zaujali jsme vás? Ozvěte se nám!


Informace o pozici

Společnost
Frontman s.r.o.
Adresa
Vídeňská 188/119d, Brno – Dolní Heršpice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Hlavní účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Frontman s.r.o., Martina Kolková