Ve Smarty CZ rozumíme chytrým věcem. Jsme předním online specialistou na prodej chytrých telefonů, tabletů, mobilního příslušenství a IT. Pečujeme o B2C i B2B zákazníky. Zároveň pod brandem iWant provozujeme síť prémiových Apple prodejen a nabízíme autorizovaný Apple servis. Jsme tu od roku 2012 a stále rosteme. Dohromady už je nás téměř 200. Máme jediného českého majitele, plochou organizační strukturu a pružné rozhodování.
Naši práci bereme vážně a děláme to zodpovědně. Oddělení zákaznické péče je menší tým, má však klíčovou roli. Proto hledáme zkušeného leadera, který má rád výzvy a chce tuto oblast dále rozvíjet.

Team Leader zákaznické péče

Co Tě na této pozici čeká?

  • Budeš mít pod palcem oddělení celé zákaznické péče
  • Postaráš se o to, aby zákaznická zkušenost byla na top úrovni
  • Řízení, rozvoj, motivace a podpora lidí v týmu
  • Zaměříš se na obsahovou kvalitu- dotazy našich zákazníků na telefonu, mailu i chatu
  • Inovace - stále rosteme, takže pravidelně budeš upravovat, vylepšovat a nastavovat nové procesy
  • Komunikace a spolupráce s dalšími týmy - budeš hledat nové cesty a pracovat na tom, aby zákazníci získávali na různých kanálech co nejvíce informací v co nejkvalitnější podobě

Koho hledáme?

  • Primárně bys měl být skvělým leaderem pro svůj tým, umět předávat i přijímat zpětnou vazbu, být oporou pro svůj tým
  • Máš prokazatelné zkušenosti s vedením týmu – ideálně pokud jsi už někdy vedl zákaznickou péči – B2C/ B2B
  • Víš, co znamená ukazatel CSI a umíš s ním pracovat
  • Jsi proaktivní, trpělivý, pečlivý a nic tě jen tak nerozhodí
  • Nechybí ti odhodlání k tomu nastavit vše tak, aby zákazník byl z přístupu naší zákaznické linky nejen spokojený, ale přímo nadšený
  • Výhodou je znalost e-commerce prostředí a dobrý vztah k mobilním technologiím
  • Angličtinu u nás využiješ spíš výjimečně, ale může se ti hodit

Co můžeme nabídnout?

  • Skvělý tým, na který se můžeš spolehnout a podporu ze strany tvého leadera
  • Zajímavou, odpovědnou a samostatnou roli, ve které se rozhodně nebudeš nudit
  • Neformální pracovní prostředí, přátelský tým mladých lidí a fajn kanceláře hned vedle Václaváku

Další benefity

  • Sleva na všechny produkty e-shopu Smarty i iWant
  • iPhone s tarifem na nás i k soukromým účelům
  • MultiSportku
  • Kurzy angličtiny přímo na centrále
  • Půjčky, zvýhodněné bankovní produkty
  • Občerstvení stále k dispozici- snídaně, ovoce, drobné občerstvení, káva, čaje
  • Společné Smarty akce (motokáry, beach, snídaně, grilovačky, hory, voda)

Více o nás můžete zjistit tady:

@iwantsmarty, @smarty.cz
www.smarty.cz, www.iwant.cz

Pokud tě pozice zaujala a hledáš pořádnou výzvu, tak už na nic nečekej.

Těšíme se, až tě poznáme u osobní schůzky.


Monika za HR team Smarty CZ


Informace o pozici

Společnost
Smarty CZ a.s.
Adresa
Olivova 2096/4, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Pracovník back office, Vedoucí/manažer týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel