Hosting nás baví a děláme ho lépe. Nabízíme spolehlivé, bezpečné a vysoce dostupné služby pro webové stránky všech velikostí. Odlišujeme se precizní zákaznickou podporou a každý člen týmu u nás profesně roste. Jsme #lepsi_hosting

Technická zákaznická podpora webhostingu

Do našeho týmu technické podpory zákazníkům hledáme posilu se zkušeností se světem webů.

Buď tím, kdo dostává jiné lidi z potíží. Pomáhej vyřešit problémy, získej širokou škálu dovedností a posuň se s námi v IT světě!

Co u nás budeš dělat?

  • aktivně se zapojovat do dění na naší technické podpoře,
  • starat se o to, aby byl pro každého zákazníka kontakt s naší podporou pozitivním zážitkem,
  • pracovat v příkazovém řádku, vyřizovat objednávky a zakládat webhostingové účty,
  • radit zákazníkům s jejich weby, pomáhat vyřešit složitější problémy,
  • táhnout za jeden provaz s kolegy a podílet se na neustálém zlepšování našich služeb.

Na co se u nás můžeš těšit?

  • rozvoj svých technických znalostí a mentoring od našich zkušených profesionálů,
  • seberealizaci v úspěšné firmě, kde tvé nápady budou vyslyšeny,
  • nejsme korporát a stejně tak vypadají naše procesy, které můžeš i ty ovlivnit,
  • high-tech prostředí a příjemné kolegy, u nás budeš pracovat s chutí,
  • možnost Home Office i práce z moderní kanceláře, umíme bezpečně zajistit obojí,
  • spokojené zákazníky, kteří umí ocenit to, jak naše podpora funguje, podívej se na recenze,
  • profesní růst nejen v rámci zákaznické podpory, ale i v administrátorském či programátorském směru,
  • samozřejmostí jsou i zaměstnanecké benefity včetně bonusů a sickdays.

Jak si tě představujeme?

  • vyznáš se v Opensource projektech, pojmy jako Wordpress, šablony, pluginy a podobné tě nesmí překvapit,
  • znalost PHP, UNIX/Linux nebo zkušenost s prací v příkazové řádce je velkou výhodou,
  • jsi samostatná/-ý a do dění na naší podpoře se budeš aktivně zapojovat, nikdo tě u nás nebude honit, ale na oplátku od tebe očekáváme odpovědný přístup,
  • pro kontakt se zákazníky je potřeba znalost českého jazyka a komunikační schopnosti na dobré úrovni,
  • alespoň základní znalost angličtiny je pro práci nutností.

Informace o pozici

Společnost
ONEbit webhosting
Adresa
Pražákova 1008/69, Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost studijního volna
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis, Pracovník help desku, Support IS, Pracovník back office, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.