Společnost eMan je předním českým dodavatelem softwaru. Specializujeme se na vývoj mobilních a webových aplikací a související služby, jako jsou UI/UX design, podpora a servis, outsourcing IT specialistů a poskytování konzultací. Zaměřujeme se především na klienty z automobilového průmyslu, energetiky, bankovnictví, pojišťovnictví, průmyslu a služeb. Kvalitu námi vyvinutých řešení potvrzují desítky získaných ocenění. eMan působí v České republice a ve Spojených státech amerických. Od roku 2020 jsou akcie společnosti volně obchodovány na trhu PX Start na Burze cenných papírů Praha a na burze RM-Systém, kterou provozuje Fio banka.

Backoffice Asistent/ka

Máš silné organizační schopnosti, máš rád/a pořádek a dokážeš vidět věci v souvislostech? Víš, že správný/ná asistent/ka je nepostradatelným členem firmy a bez něj/ní to nefunguje tak, jak má? Naplňuje Tě administrativní práce, zároveň dokážeš hledat nové možnosti, jsi pečlivý/á a samostatný/á? Znáš prostředí IT? Pokud ano, tak to pojď zkusit s námi?

CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT?

  • vedení samostatné agendy v rámci back office - správa majetku
  • správa dokumentů v interním systému
  • zajišťovat administrativní agendu pro CFO, což znamená plánování, organizování důležitých schůzek, pomoc s organizačními a admin. činnostmi kolem burzy
  • jednání na úřadech, komunikace s právními zástupci, korespondence (včetně správy datové schránky)
  • další administrativní činnosti napříč společností


CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • Jsi pečlivý/á, samostatný/á a iniciativní a svoji práci si dokážeš organizovat sám/a
  • Naplňuje Tě administrativní práce
  • Ekonomické vzdělání je Tvou výhodou
  • Nad prací přemýšlíš a dokážeš dávat věci do souvislostí
  • Dokážeš si určovat priority
  • Jsi empatický/á a dokážeš vyjít s každým člověkem v jakýchkoliv situacích
  • Jsi srdcař a jde Ti hlavně o to, aby věci fungovaly ne jen, “bylo hotovo”
  • Pokud jsi čerstvý absolvent ekonomické školy, rádi Tě vše naučíme

CO TI NABÍZÍME A JAK TO U NÁS FUNGUJE?

  • Děláme zajímavé projekty, které slouží lidem a mají smysl
  • Jsme menší, česká firma a na každém člověku nám záleží a jeho práce je opravdu vidět
  • Čeká Tě neformální prostředí a atmosféra...na dress code si moc nepotrpíme
  • Kamarádský tým, na který se můžeš spolehnout
  • Školení, interní workshopy a sdílení know-how
  • Jsme flexibilní a v této době jsme se dokázali přizpůsobit situaci a pokud se domluvíme, je možné z části pracovat z domu
  • Notebook, monitor, mobilní tarif a další potřebné ergonomické pomůcky
  • Kurzy cizích jazyků s rodilými mluvčími
  • Zajímavé benefity, které můžeme využívat i v online době

Informace o pozici

Společnost
eMan a.s.
Adresa
U Pergamenky 1145/12, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Asistentka, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel