Publicis Groupe je nejstarší komunikační agenturou na světě. Patří mezi tzv. velkou čtyřku globálních marketingových agentur. Centrálu společnosti najdete na pařížské Champs-Élysée a jejích 84 000 zaměstnanců ve více než 100 zemích celého světa. Český Publicis Groupe je pilotní a průkopnickou zemí. Francouzskou tradici a eleganci okořeňuje svým starupovým a inovativním přístupem. A jak Publicis přistupuje ke svým klientům? Staví na míru týmy kolem klientů a kombinuje know-how svých 3 businessových pilířů: médií (Publicis Média), komunikace a kreativy (Saatchi&Saatchi, Leo Burnett), dat a technologií (Kindred.). Oddělení dat a technologií je v rámci Publicis Groupe unikátním celosvětovým Centrem of Excellence, což do pražské pobočky přináší ty nejzajímavější projekty a zvučné značky z celého světa. Publicis Groupe pokrývá celé spektrum marketingových činností, od komplexní mediální či brandové strategie, online i offline marketingu, analýz a výzkumu, kreativních konceptů, BTL i ATL reklam, PR komunikace, eventů, až po customizovaný vývoj CRM systémů či projektů s využitím ekonometrie.

Social Ads Specialist

KOHO HLEDÁME

Do divize Komunikace a Kreativy hledáme posilu, které není cizí prostředí online reklamy. Vyznáš se v nastavování a vyhodnocování kampaní? Chceš se podílet na marketingových a mediálních strategiích? Nebudeš v tom sám/a, k ruce budeš mít datové analytiky, kteří ti pomohou. Denně se budeš potkávat s největšími českými i mezinárodními značkami jako jsou Pilsner Urquell, Škoda Auto, T-Mobile či Makro. O množství dat a inovativních postupů tak nebude nouze, stejně tak o seniorní kolegy, kteří platí za špičku trhu a o své zkušenosti se s tebou rádi podělí.

CO TĚ U NÁS ČEKÁ

  • Správa online kampaní – příprava, plánování, řízení a vyhodnocování v reklamním systému Facebook Ads, dostaneš se i k Google Ads, Skliku a Google Analytics
  • Vyhodnocování a zpracování dat, například v MML-TGI či jiných výzkumech
  • Poskytování odborných konzultací dovnitř firmy i směrem ke klientům
  • Administrativa v oblasti reklamních platforem a uživatelských přístupů
  • Komunikace se zástupci reklamních platforem a účast na jejich školeních (Google, Facebook, Seznam)
  • Intenzivní spolupráce s analytickým i kreativním oddělením
  • Možnost rozvíjet se ve strategii či datové analytice, rádi tě podpoříme v kariérním posunu:)

CO OČEKÁVÁME OD TEBE

  • Zkušenosti s plánováním, nastavováním a vyhodnocováním kampaní zejména ve Facebook Ads
  • Výhodou budou i zkušenosti s Google Ads, Google Analytics a Sklik. Pokud je nemáš, rádi tě je doučíme :)
  • Znalost základních on-line mediálních metrik a schopnost nastavování dílčích cílů komunikace
  • Nebojíš se vystoupit a prezentovat – nejen směrem do firmy, ale i klientům
  • Dokážeš přizpůsobit prezentaci lidem bez znalosti digitálního marketingu
  • Nelpíme na diplomu z Matfyzu, chceme někoho s logickým a strukturovaným myšlením, důsledností a schopností přijímat zodpovědnost za svou práci

URČITĚ TĚ ZAJÍMA, CO ZA TO

  • Peníze samozřejmě :-), zadarmo ani kuře nehrabe, finančně tě ohodnotíme podle tvých zkušeností
  • Rozvoj je tou nejefektivnější formou investice firmy do lidí, proto na něj klademe velký důraz. S růstem svých lidí roste i celá firma. Podporujeme tak různé rozvojové programy i jazykové vzdělávání
  • Podporujeme pracovní flexibilitu a možnost přicházet s novými nápady, které se nebojíme vyzkoušet v praxi.
  • Překážkou pro nás nejsou ani zvířata, ani děti na pracovišti :).
  • K práci dostaneš notebook a mobil
  • Odpočineš si u nás, máme 5 týdnů dovolené a k tomu 3 sick days
  • V rámci našeho globálního programu YouExplore můžeš vyjet na stáž do všech koutů světa, kde máme naše kanceláře (a že jich není málo ;-)

Informace o pozici

Společnost
Publicis Groupe
Adresa
Boudníkova 2514/5, Praha – Libeň
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Marketing, Média, reklama a PR, Konzultant v médiích, reklamě, PR, Marketingový analytik, Online Marketing, Webový analytik, Datový analytik, PPC specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.