Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem se rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami.

"Minulý rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!"

Projektový/á koordinátor/ka pro majitele společnosti

Projektový/á koordinátor/ka pro majitele společnosti

Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami. Minulý rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!


Projektový/á koordinátor/ka pro majitele společnosti

Hledáme milého, organizovaného a systematického člověka, který si umí nastavit priority. Zároveň je reprezentativní a dokáže spojit běžné administrativní úkoly s efektivním řízením svěřených projektů.


Co bude vaší náplní práce?

  • být pravou rukou jednatele společnosti, zvládat zejména různé ad hoc požadavky a úkoly spojené s koordinací projektů a lidí v týmu,
  • optimalizovat a zavádět nové procesy,
  • profesionálně zastupovat společnosti na jednáních i kulturních akcích,
  • analyzovat rizika a předcházet jim,
  • kontrolovat úkoly jednotlivých členů týmů,
  • pravidelně reportovat výsledky jednotlivých projektů vedení,
  • stanovit a dodržovat termín,
  • dodržovat časový a finanční plán,
  • vyhledávat nové možnosti obchodního rozvoje společnosti,
  • denní písemná i ústní komunikace s partnery, klienty a obchodníky,
  • doprovázet, zastupovat jednatele společnosti na jednání.

Určitě se přihlaste, pokud

  • vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
  • máte předchozí zkušenosti s podobnou pozicí; zejména s vedením týmu, projektu atp.,
  • jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi,
  • máte logické myšlení, organizační schopnosti a time-management v malíčku,
  • dokážete přijmout zodpovědnost za své úkoly,
  • máte kreativní nápady a dokážete je aplikovat v praxi.

Co byste měl/a ještě splňovat?

  • samostatně ovládat počítač a umět pracovat v Google prostředí – veškeré nástroje jsou on-line (e-mail, disk, textové dokumenty a tabulky, kalendář, formuláře, prezentace),
  • být flexibilní a odolný vůči stresu,
  • mít zkušenost s vedením menších projektů a týmů.

Co nabízíme?

  • přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme,
  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
  • možnost pracovního i osobního růstu,
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
  • firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
  • stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+, 5 týdnů dovolené,
  • možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti.

Nástup: dohodou – čím dříve, tím lépe, ale na skvělé lidi si dokážeme počkat :)

Lokalita: Brno-Dolní Heršpice (Vienna Point)


Informace o pozici

Společnost
Frontman s.r.o.
Adresa
Vídeňská 188/119d, Brno – Dolní Heršpice
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Frontman s.r.o., Nikol Jüthnerová