Who we are...

We are a global company of over 5500 people providing innovation, development, and manufacturing solutions to our customers.

Our vision is to help transform the diagnosis and delivery of healthcare, and our mission is to create innovative medical device solutions that improve people’s lives.

Customer service representative

Duties and Responsibilities

· Daily communication with the Customers

· Purchase Orders (PO) receipt / confirmation

· Complaints receipt / confirmation/ negotiations

· Delivery plans, delivery documents preparation

· Booking shipments and communication with carriers

· Provide information about Pricing change / Quotations

· On-line stock handling ( I-supply system)

· Inventory reports of customer property on monthly basis

· Communication about the customer forecasts/ demands

· Cooperation with finance/purchasing/quality department

Requirements

· Fluent English language skills (level C1)

· Customer orientation and understanding cultural differences

· Strong teamwork and collaboration

· Strong interpersonal skills, excellent communication and presentation skills

· Ability to multi-task, prioritise, and manage time effectively


Informace o pozici

Společnost
MEDISIZE CZ, s.r.o.
Adresa
Tovární 560, Trhové Sviny
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, 13. plat
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Zákaznický servis, Výroba a průmysl
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.