Jako advokáti, daňoví poradci, auditoři, IT a podnikoví poradci jsme zastoupeni ve 106 pobočkách ve 48 zemích světa.
Naši klienti celosvětově důvěřují 5.130 kolegům a kolegyním.

V České republice působíme od roku 1991, s více než 320 kolegy poskytujeme celé spektrum poradenství klientům v kancelářích v Praze a Brně.

Jsme držitelem prestižního ocenění Právnická firma roku 2012 až 2020 v oboru daňového práva.

Pro kancelář v PRAZE nyní hledáme vhodné kandidátky / kandidáty na pozici:

MZDOVÁ ÚČETNÍ / PAYROLL SPECIALIST pro PRAHU ž/m

Nová kolegyně / nový kolega bude využívat moderní technologie a efektivní přístup k práci.

Pro naši každodenní činnost zavádíme postupně nejnovější technologie, které dokáží většinu mzdových složek naimportovat k dalšímu zpracování přímo do mzdového software.

Mzdové účetní považujeme za odborníky schopné kvalifikovaně a fundovaně vysvětlit klientům mzdovou problematiku a její úskalí.

Vaše náplň práce

  • Kompletní zpracování mzdové agendy přidělených klientů
  • Roční závěrkové práce
  • Spolupráce s finančními účetními, daňovými poradci, auditory a advokáty

Váš profil

  • Absolvent/ka SŠ (nejlépe obchodní akademie) / VOŠ / VŠ (ekonomického směru)
  • Předchozí praxe na pozici samostatná mzdová účetní / samostatný mzdový účetní / payroll specialist
  • Dobrá znalost mzdové a pracovně-právní agendy
  • Znalost mzdového software Nugget, jako i zkušenost s vedením klientského účetnictví vítána
  • Komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka výhodou
  • Týmový hráč s proaktivním přístupem
  • Pečlivost, komunikativnost, flexibilita
  • Uživatelská znalost produktů MS Office

Co můžeme nabídnout

  • Jedinečnou pracovní příležitost v mezinárodním dynamickém prostředí podporujícím sdílení vědomostí, osobnostní rozvoj a networking
  • Práci na plný úvazek, 5 týdnů dovolené
  • Příležitostnou možnost práce z home office
  • Systematické profesní vzdělávání v oblasti mzdového účetnictví, daně z příjmů a pracovního práva, pravidelné jazykové kurzy

a další...

  • Teambuildingové aktivity (např. lyžování v zahraničí, Novoroční přípitek, atd.)
  • Multisport Benefit kartu
  • Příjemnou pracovní atmosféru v kanceláři situované v centru Prahy
  • Velmi dobrou dostupnost MHD (metro Staroměstská)

Kontakt

Zaujaly Vás výše uvedené informace? Pokud ano, pošlete prosím svůj životopis prostřednictvím odkazu „odpovědět“ přímo do HR oddělení společnosti Rödl & Partner a my se Vám obratem ozveme.


Informace o pozici

Společnost
Rödl & Partner
Adresa
Platnéřská 191/2, Praha – Staré Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Němčina (Mírně pokročilá) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Mzdový účetní, Personalista, Účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.