Společnost Agerit s.r.o. je na českém trhu už více než 18 let a za tu dobu českému business světu pomáhá řešit jakýkoliv problém z oblasti IT. Díky svým IT talentům obohatila výrobní firmy i živnostníky o jedinečný produkt eMISTR, který jim na míru přináší dokonalý přehled o aktivitách výroby a jejich zaměstnanců a díky němuž ročně ušetří desítky milionů ve své zvýšené efektivitě a lepší organizaci činností.
Jsme profesionální nadšenci, více než 20ti členný tým Ageritu, které práce v IT baví a využíváme silných stránek každého z teamu k tomu, abychom stále rostli a radovali se ze společného úspěchu nás i našich klientů.
Více o společnosti na www.agerit.cz a www.emistr.cz

Sales manažer - digitalizace výroby

Pro náš přátelský akční team, zabývající se prodejem, vývojem a podporou moderního informačního systému eMISTR , hledáme příjemného komunikativního a iniciativního parťáka s tahem na branku, kterého baví digitalizace, nové technologie a nezalekne se technických řešení.

Znáš někoho takového, nebo se v tom poznáváš ty sám? Pak právě obsazujeme místo Sales manažera se zkušeností v obchodním světě. Pojďme spolu podpořit zlaté české ručičky výrobních firem našim skvělým produktem.

Vaším úkolem bude budovat stávající vztahy s našimi klienty, vyhledávat a otevírat nové obchodní příležitosti a spolupracovat s naším implementačním teamem. Pokud vám představa spokojeného klienta, který díky nám ve výrobě ušetří i několik milionů na zvýšení efektivity výroby dělá stejnou radost jako nám, jste náš člověk a těšíme se na vás!

Budeme tě chtít, pokud máš:

- ukončené SŠ, případně VŠ technického či manažerského směru

- praxi v obchodě technických, či IT řešení minimálně 3 roky, v minimálním klientském objemu 300.tis a výše/p.m.

- aktivní řidičský průkaz a rád cestuješ po ČR a SK

- příjemné a profesionální vystupování, dobré komunikační dovednosti, samostatnost, organizační schopnosti a chuť učit se novým věcem

- otevřenost novým technologiím, celkově dobrou IT gramotnost

- znalost problematiky výrobních firem a skladů, výhodou

- týmového ducha - hledáme kolegu, se kterým je radost spolupracovat, a který ví, že spolupráce je důležitá pro celkový úspěch firmy

Co u nás budeš dělat?

- budovat vztahy s našimi stávajícími zákazníky a poznávat jejich potřeby

- vyhledávat nové příležitosti pro zlepšení ve výrobních firmách díky našemu systému

- navazovat kontakty s výrobními firmami a sjednávat s nimi obchodní schůzky

- konzultovat možnosti řešení na základě požadavků našich klientů s našimi implementátory

- prezentovat navržená řešení, připravovat a uzavírat s klienty smlouvy k oboustranné spokojenosti

- tvojí odpovědností budou obchodní výsledky, komunikace a rozvoj obchodních a marketingových aktivit u našich zákazníků

- budeš zpracovávat cenové nabídky, účastnit se výběrových řízení a veřejných zakázek

- pokud epidemiologická situace dovolí, buděš nás reprezentovat na veletzích a konferencích

- budeme společně pracovat na vytváření marketingových kampaní na podporu prodeje a odborných článcích

- tvým úkolem bude také zpracovávání pravidelných reportů, zaznamenávání svých činnosti pomocí interních systémů a analyzovat konkurenci i potenciál

Co se ti u nás bude líbit?

- kvalitní produkt a smysluplná práce, která má u klientů výborné výsledky

- zkušenosti ze stovek projektů, kterými tě provedeme a náležitě zaškolíme

- oceňující prostředí - vzájemně se podporujeme, tvou kvalitní práci dokážeme ocenit

- získáte jisté fixní ohodnocení na spokojený život a bonusy za vaše obchodní výsledky a reprezentaci firmy

- stanete se součástí pohodové společnosti, kde společně pracujeme a vytváříme funkční řešení více než 18 let

- pro naše zaměstnance máme zajímavé benefity: 5 týdnů dovolené, služební automobil střední třídy po zapracování i k osobnímu užívání, PC a mobilní služby neomezeně, flexibilní pracovní dobu, možnost částečné home-office, firemní akce, a mnoho dalších překvapení

Nástup: ideálně ihned, ale na šikovného obchodníka si i rádi počkáme

Pracovní úvazek: Práce na plný úvazek

Pracovní poměr: HPP, nebo ŽL, dle vašich preferencí

Lokalita: Brno Vídeňská, Rajhrad + celá ČR a SK

V případě otázek nás neváhejte kontaktovat:

Kateřina Vařáková, personální oddělení

Agerit s.r.o., Stará pošta 750, 664 61 Rajhrad u Brna

mobil: 737 291 235


Informace o pozici

Společnost
Agerit s.r.o.
Adresa
Vídeňská 134/102, Brno – Dolní Heršpice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 50 000 – 100 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Firemní školka, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Prodej a obchod, Account Manager, IT konzultant, Obchodní zástupce, Obchodní ředitel/manažer, Regionalní obchodní manažer, Key Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel