Máš ve věcech pořádek? Mluvíš plynně anglicky? Baví tě kontakt s lidmi a naplňuje tě vytvářet pro ně fungující a podporující zázemí? Hledáš nestandardní pozici asistentky spojenou s IT?
Skvělé, tak se přidej k nám!
Jsme úspěšná střední česká IT firma. Naše aplikace Easy Project a Easy Redmine na řízení projektů používá přes 3.500 firem po celém světě. Pro nás jdou mezilidské vztahy a úspěch ruku v ruce a podle toho se i chováme.
CO BUDEŠ DĚLAT?
- Vytvářet spolehlivé a podporující zázemí pro mezinárodní prodejní tým a obchodního ředitele,
- jako administrátor se starat o naše CRM a další podpůrné systémy,
- podporovat procesy kontroly a reportingu pro obchodní tým,
- vyřizovat a distribuovat obchodní korespondenci & emaily,
- pomáhat s vytvářením a údržbou obchodních procesů,
- organizovat týmové akce,
- koordinovat aktivity s dalšími odděleními (např. finančním a marketingem).
CO UMÍŠ?
- Anglicky slovem i písmem na úrovni C2 nebo C1,
- máš předchozí zkušenost v administrativně,
- máš pokročilou znalost IT, ideálně jsi už administroval/a nějaký interní systém,
- umíš pracovat s excelem (základy),
- jsi připravená se učit, umíš dobře komunikovat a nebereš si věci osobně,
- jsi trpělivá, zodpovědná, precizní.
CO NABÍZÍME?
- Velkou dávku svobody, která půjde ruku v ruce s Tvou odpovědností,
- radost z práce a úspěchu svého i ostatních,
- práci ve firmě, pro kterou jsou vztahy důležité a která má neformální firemní kulturu,
- podporu ve vzdělávání a osobním růstu,
- zkrácený i plný úvazek, dle tvých možností (min. 30 hodin týdně)
Těším se, že se osobně setkáme!
Slávek Lizner
Obchodní ředitel Easy Software
Informace o pozici
- Společnost
- Easy Software s.r.o.
- Adresa
- Hlavní město Praha
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Dog-friendly office, Children-friendly office, Profesní/osobní kouč
- Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Správa systémů a HW, Prodej a obchod, Asistentka, Obchodní asistent, Pracovník back office, Specialista ERP, Databázový administrátor
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Zadavatel: Zaměstnavatel