Máš ve věcech pořádek? Mluvíš plynně anglicky? Baví tě kontakt s lidmi a naplňuje tě vytvářet pro ně fungující a podporující zázemí? Hledáš nestandardní pozici asistentky spojenou s IT?

Skvělé, tak se přidej k nám!

Jsme úspěšná střední česká IT firma. Naše aplikace Easy Project a Easy Redmine na řízení projektů používá přes 3.500 firem po celém světě. Pro nás jdou mezilidské vztahy a úspěch ruku v ruce a podle toho se i chováme.

CO BUDEŠ DĚLAT?

  • Vytvářet spolehlivé a podporující zázemí pro mezinárodní prodejní tým a obchodního ředitele,
  • jako administrátor se starat o naše CRM a další podpůrné systémy,
  • podporovat procesy kontroly a reportingu pro obchodní tým,
  • vyřizovat a distribuovat obchodní korespondenci & emaily,
  • pomáhat s vytvářením a údržbou obchodních procesů,
  • organizovat týmové akce,
  • koordinovat aktivity s dalšími odděleními (např. finančním a marketingem).

CO UMÍŠ?

  • Anglicky slovem i písmem na úrovni C2 nebo C1,
  • máš předchozí zkušenost v administrativně,
  • máš pokročilou znalost IT, ideálně jsi už administroval/a nějaký interní systém,
  • umíš pracovat s excelem (základy),
  • jsi připravená se učit, umíš dobře komunikovat a nebereš si věci osobně,
  • jsi trpělivá, zodpovědná, precizní.

CO NABÍZÍME?

  • Velkou dávku svobody, která půjde ruku v ruce s Tvou odpovědností,
  • radost z práce a úspěchu svého i ostatních,
  • práci ve firmě, pro kterou jsou vztahy důležité a která má neformální firemní kulturu,
  • podporu ve vzdělávání a osobním růstu,
  • zkrácený i plný úvazek, dle tvých možností (min. 30 hodin týdně)


Těším se, že se osobně setkáme!

Slávek Lizner

Obchodní ředitel Easy Software


Informace o pozici

Společnost
Easy Software s.r.o.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Dog-friendly office, Children-friendly office, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Správa systémů a HW, Prodej a obchod, Asistentka, Obchodní asistent, Pracovník back office, Specialista ERP, Databázový administrátor
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Zadavatel: Zaměstnavatel

Easy Software s.r.o., Zuzana Škodová