Publicis Groupe je nejstarší komunikační agenturou na světě. Patří mezi tzv. velkou čtyřku globálních marketingových agentur. Centrálu společnosti najdete na pařížské Champs-Élysée a jejích 84 000 zaměstnanců ve více než 100 zemích celého světa. Český Publicis Groupe je pilotní a průkopnickou zemí. Francouzskou tradici a eleganci okořeňuje svým starupovým a inovativním přístupem. A jak Publicis přistupuje ke svým klientům? Staví na míru týmy kolem klientů a kombinuje know-how svých 3 businessových pilířů: médií (Publicis Média), komunikace a kreativy (Saatchi&Saatchi, Leo Burnett), dat a technologií (Kindred.). Oddělení dat a technologií je v rámci Publicis Groupe unikátním celosvětovým Centrem of Excellence, což do pražské pobočky přináší ty nejzajímavější projekty a zvučné značky z celého světa. Publicis Groupe pokrývá celé spektrum marketingových činností, od komplexní mediální či brandové strategie, online i offline marketingu, analýz a výzkumu, kreativních konceptů, BTL i ATL reklam, PR komunikace, eventů, až po customizovaný vývoj CRM systémů či projektů s využitím ekonometrie.

Creative Leader Wanted!

Víš co je konstruktivní nespokojenost?

My v Leo Burnett věříme, že ve stále více komoditním světě je kreativita největší konkurenční výhodou pro naše klienty a jejich značky. Do našeho týmu hledáme zkušeného kreativního leadera, který/á bude posouvat úroveň integrované komunikace vybraných klientů na denní bázi. Hledáme energického týmového hráče, který si získá respekt kolegů a sympatie klienta.

Každý den ti přinese něco jiného, ale konstantně dodáš následující:

  • Čeká tě práce na globálních značkách, kde je podstatná úroveň copywritingu.
  • Budeš pracovat v úzkém kontaktu s Creative Directorem a Stratégy. Budeš mít na starosti tým srdcařů.
  • Pod tvým dohledem vytvoříte kreativní řešení, která mají reálný dopad
  • Budeš hájit naší práci, kterou zapamatovatelně odprezentuješ
  • Umíš citlivě naslouchat reakcím, abychom vždy předčili očekávání.
  • Skvěle zvládáš kreativní proces: často budeš žonglovat s více míčky, ale zvládáš to hladce aniž by ti unikly drobné chyby ve výstupech

Co od tebe čekáme?

  • Pohybuješ se alespoň 4 roky na pozici Senior Copywriter
  • Umíš vést tým
  • Dokážeš strategicky uvažovat
  • Bezproblémová práce napříč komunikačními kanály
  • Nebojíš se prezentací – nejen směrem do firmy, ale zejména ke klientům agentury.
  • Komunikativnost uvnitř agentury i ke klientovi.
  • Zvědavost
  • Když se řekne tendr, neslyšíš přesčas, ale příležitost. Protože chceš vyhrávat.

Určitě tě zajímá, co za to:

  • Peníze samozřejmě :-), zadarmo ani kuře nehrabe, finančně tě ohodnotíme podle tvých zkušeností
  • Rozvoj je tou nejefektivnější formou investice firmy do lidí, proto na něj klademe velký důraz. S růstem svých lidí roste i celá firma. Podporujeme tak různé rozvojové programy i jazykové vzdělávání
  • Podporujeme pracovní flexibilitu a možnost přicházet s novými nápady, které se nebojíme vyzkoušet v praxi.
  • Překážkou pro nás nejsou ani zvířata, ani děti na pracovišti :).
  • K práci dostaneš notebook a mobil
  • Odpočineš si u nás, máme 5 týdnů dovolené a k tomu 3 sick days
  • V rámci našeho globálního programu YouExplore můžeš vyjet na stáž do všech koutů světa, kde máme naše kanceláře (a že jich není málo ;-)

Informace o pozici

Společnost
Publicis Groupe
Adresa
Boudníkova 2514/5, Praha – Libeň
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Konzultant v médiích, reklamě, PR, Designer, Copywriter, Kreativec
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel