25 let pomáhá Citfin řešit více než 15 500 českým podnikatelům potřeby spojené se zahraničním platebním stykem a devizovými službami. Jsme co nejblíže svým klientům, komunikujeme s nimi a na základě dialogu vytváříme finanční produkty šité na míru jejich potřebám.
Asistent/ka obchodního týmu
Baví vás pestrá práce, kde nechybí administrativa, komunikace s klienty? Nejedná se o prodej! Pak je tato pozice to pravé pro vás.
Co Vás čeká:
1. Administrativa
- podpora pro obchodníky;
- příprava smluvní dokumentace pro klienty;
- evidence změn v databázi klientů, atd.
2. Osobní schůzky u stávajících klientů
- podepisování smluv a dodatků ke smlouvám;
- ověřování.
3. Pravidelná komunikace se stávajícími klienty a péče o ně.
Co od Vás očekáváme:
- chuť pracovat v přátelském kolektivu a proklientský přístup;
- dobré komunikační předpoklady a organizační schopnosti;
- příjemné a reprezentativní vystupování;
- řidičský průkaz sk. B;
- minimálně SŠ vzdělání.
Co Vám nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí a lidi, co se na vás těší;
- intenzivní zaškolení a podporu zkušenějších kolegů;
- smlouvu na hlavní pracovní poměr;
- týden dovolené navíc, stravenkový paušál, flexipassy;
- pracoviště v blízkosti metra Nové Butovice.
Nástup: je možný hned nebo na Vás počkáme.
Informace o pozici
- Společnost
- Skupina Citfin
- Adresa
- Radlická 751/113e, Praha – Jinonice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Prodej a obchod
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.