25 let pomáhá Citfin řešit více než 15 500 českým podnikatelům potřeby spojené se zahraničním platebním stykem a devizovými službami. Jsme co nejblíže svým klientům, komunikujeme s nimi a na základě dialogu vytváříme finanční produkty šité na míru jejich potřebám.

Asistent/ka obchodního týmu

Baví vás pestrá práce, kde nechybí administrativa, komunikace s klienty? Nejedná se o prodej! Pak je tato pozice to pravé pro vás.

Co Vás čeká:

1. Administrativa

  • podpora pro obchodníky;
  • příprava smluvní dokumentace pro klienty;
  • evidence změn v databázi klientů, atd.

2. Osobní schůzky u stávajících klientů

  • podepisování smluv a dodatků ke smlouvám;
  • ověřování.

3. Pravidelná komunikace se stávajícími klienty a péče o ně.

Co od Vás očekáváme:

  • chuť pracovat v přátelském kolektivu a proklientský přístup;
  • dobré komunikační předpoklady a organizační schopnosti;
  • příjemné a reprezentativní vystupování;
  • řidičský průkaz sk. B;
  • minimálně SŠ vzdělání.

Co Vám nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí a lidi, co se na vás těší;
  • intenzivní zaškolení a podporu zkušenějších kolegů;
  • smlouvu na hlavní pracovní poměr;
  • týden dovolené navíc, stravenkový paušál, flexipassy;
  • pracoviště v blízkosti metra Nové Butovice.

Nástup: je možný hned nebo na Vás počkáme.


Informace o pozici

Společnost
Skupina Citfin
Adresa
Radlická 751/113e, Praha – Jinonice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Prodej a obchod
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.