Nabízíme Vám dobré pracovní prostředí a zároveň rodinné klima firmy, která působí na českém trhu od roku 1990. Zabýváme se prodejem, servisem a půjčováním stavebních strojů. Jsme výhradním prodejcem stavebních strojů Kubota. Sídlo firmy se nachází v Olomouci, další pobočky pak máme v Ostravě, Prostějově a Praze. Za dlouhodobým úspěchem naší společnosti stojí výborná znalost trhu se stavebními stroji, odborné znalosti pracovníků, důraz na kvalitní produkty a především snaha o trvalou spokojenost našich zákazníků.

Obchodní administrátor/ka

Místo pracoviště:

* Olomouc-Holice

Jaká bude náplň Vaší práce?

• spolupráce s produktmanažery a prodejci na vytváření obchodní strategie
• komunikace se zahraničními dodavateli
• objednávání zboží dle požadavků zákazníků a produktmanažerů
• zajištění dopravy zboží a skladové evidence
• vedení obchodní agendy a vedení obchodních případů v marketingovém SW
• kontaktování zákazníků ve spolupráci s produktmanažery nebo prodejci
• administrace školení strojníků stavebních strojů
• zajišťování akcí pro zaměstnance a zákazníky
• střídání s ostatními pozicemi na službě recepce na prodejně

Co opravdu mít musíte?

• vzdělání minimálně SŠ marketingového, technického nebo stavebního zaměření
• dobrou znalost anglického jazyka
• dobrou znalost obsluhy PC
• dobré komunikativní a prodejní schopnosti
• dostatečnou kreativitu, systematičnost a pečlivost
• praxi na administrativní pozici

Co Vám můžeme nabídnout:

• práci v příjemném a dynamickém kolektivu
• zázemí stabilní a rozvíjející se firmy
• seberealizaci a možnost kariérního růstu
• dobré mzdové ohodnocení, zaměstnanecké benefity

Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete se zúčastnit výběrového řízení, zmáčkněte prosím odkaz "Odpovědět" umístěný v pravém horním rohu inzerátu, vyplňte formulář a přiložte životopis. Děkujeme.


Informace o pozici

Společnost
STAVES s.r.o.
Adresa
Olomouc – Holice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 20 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Administrativní pracovník, Asistentka, Fakturantka, Marketingová komunikace, Office Manager, Recepční
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.