Začali jsme v Anglii v roce 1880, ale v ČR jsme „teprve“ dvacet let. Za tu dobu vyzkoušel naši nebankovní půjčku už milión Čechů. Centrála v britském Leedsu, pobočky v 11 zemích, akcie na londýnské burze… klasický korporát, řeknete si. Trochu ano, ale hodně ne. Jasně, v ČR máme 500 zaměstnanců a 1200 obchodních zástupců, ale i tak dokážeme pružně reagovat na to, co chtějí naši zákazníci, ve firmě si tykáme od generála po sekretářku a taky motivujeme naše lidi k tomu, aby jako dobrovolníci pomáhali všude, kde je to potřeba. Hodně dbáme na etiku podnikání a jsme rádi, že to oceňují nejen naši zákazníci, ale taky přední české neziskovky. A pokud má u nás někdo nápad, jak dělat práci jinak a líp, může si o tom popovídat s kýmkoli z vedení firmy. Stačí říct.

Specialista zákaznického servisu – IPF Digital

Na této pozici budeš mít příležitost stát se členem týmu, který se podílí na podpoře růstu nového digitálního produktu v Provident Financial, s.r.o. v České republice.

Co bude tvou náplní práce?


Budeš v kontaktu s našimi zákazníky, kterým budeš zodpovídat dotazy ohledně jejich žádosti o finanční službu. Zároveň budeš komunikovat s klienty pomocí chatu (whatsappu), emailu a samozřejmě i telefonu. Nedílnou součástí náplně práce bude i podílení se na telefonických kampaních pro naše stávající/potenciální zákazníky.
Se zákazníky budeš hovořit v češtině, ale pro komunikaci v rámci naší společnosti budeš potřebovat i angličtinu (kolegové se běžně účastní telefonických hovorů se zahraničními kolegy při řešení technických problémů či navržení možného zlepšení našeho IT systému).

Co bys měl/a splňovat?


* dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
* zkušenosti ze zákaznického servisu či s přímou komunikací s klienty
* zkušenosti z aktivní linky velkou výhodou
* schopnost vyjednávání se zákazníkem a dotahovat věci do konce
* umět vyslechnout zákazníka a pomoct mu vyřešit jeho požadavek
* dobré počítačové znalosti (nebo ochota se je naučit) – budeš pracovat s našimi interními systémy včetně SharePoint nebo MS Teams
* ochota týmové spolupráce nejen v rámci týmu Digital, ale i v celé skupiny Provident
* čeština – výborná znalost, angličtina – pokročilá úroveň

Co nabízíme?


* získáš různorodou a zodpovědnou práci, při které se rozhodně nebudeš nudit
* dostaneš příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučíš se mnoho nového – po nástupu projdeš důkladným systémem zaškolení, na svém rozvoji budeš pracovat díky interním tréninkům i každodenním praktickým zkušenostem
* staneš se součástí přátelského a mladého kolektivu kde si všichni „tykají“
* 37,5 hodinový pracovní týden
* budeš mít možnost využívat Benefitní systém Cafeterie a další benefity jako: stravenky, 25 dnů dovolené, 2 dny Sick Days, čaj a kávu na pracovišti, 3 dny volna pro novopečené tatínky, 2 dny volna na účast na charitativních a dobrovolnických aktivitách, a mnoho dalšího


Informace o pozici

Společnost
Provident Financial s.r.o.
Adresa
Olbrachtova 2006/9, Praha – Krč
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Telekomunikace, Pracovník call centra
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Provident Financial s.r.o., Hana Vlčková