Profil klienta:
Pro našeho váženého klienta, zavedenou a úspěšnou účetní společnost na Praze 4 hledáme, v rámci aktivního rozšiřování stávajícího týmu, nové kolegy / kolegyně na pracovní místa mzdových účetních.

Kromě velmi atraktivní polohy kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C na Praze 4 - Pankráci můžeme nabídnout i velmi dobrý pracovní tým kolegů, slušné mzdové ohodnocení a velmi zajímavé a atraktivní benefity.

Popis práce:
- zpracování komplexní mzdové agendy pro klienty
- zadávání a zpracování dat (přihlášky, odhlášky, změny a další korespondence s úřady)
- vedení personální a mzdové administrativy klientů dle pokynů vedoucího pracovníka
- příprava podkladů pro kontroly na úřadech, případná účast při kontrolách
- roční zúčtování daně a vyúčtování daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti pro klienty.
- zpracování operativní agendy klientů, reporting nadřízeným
- aktivní spolupráce s vedoucí mzdové účtárny a s daňovým poradcem firmy
- práce ve mzdovém SW OKmzdy a programech MS Excel a Word

Tato pracovní pozice je tak velmi vhodná např. pro mzdové účetní s praxí z účetních firem, pro které je tato nabídka zajímavá jak mzdovým ohodnocením, tak zajímavými benefity ve firmě a celkovým přístupem.

Profil optimálního kandidáta/kandidátky:
- SŠ vzdělání s maturitou
- aktivní praxe se zpracováním kompletní agendy mzdového účetnictví
- dobrá znalost českých mzdových předpisů
- zájem o mzdovou problematiku a proklientský přístup
- aktivní znalost práce na PC - MS Office - Word, Excel
- znalost SW OK Mzdy velkou výhodou
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci
- zodpovědnost, preciznost, flexibilita
- schopnost samostatné práce i práce v týmu
- znalost AJ - minimálně v písemném projevu

Zajímavým uchazečům rádi nabídneme:
- zajímavou práci pro úspěšnou českou společnost se sídlem na Praze 4
- hlavní pracovní poměr
- příjemné, atraktivní a moderní pracovní prostředí (docházková vzdálenost od Metra C - Pankrác)
- zajímavou a samostatnou práci ve velmi dobrém týmu přátelských kolegů
- další profesní vzdělávání + aktivní podporu interního daňového oddělení
- možnost osobního i profesního rozvoje
- nástupní mzdu 38 - 40 000 Kč (dle praxe a zkušeností)
- 5 týdnů dovolené, stravenky, volné pátky dle interních pravidel, odměny
- pružnou pracovní dobu (s příchodem do 9:00)
- možnost nástupu IHNED, či dle dohody

Váš životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).


Informace o pozici

Společnost
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 38 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Mzdová účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

MIKUPEX TRADE s.r.o., Personální konzultant
602 800 740