JančaSolutions s.r.o. je jednou z předních firem zaměřených na poskytování služeb spojených s regálovými systémy. Byla založena v roce 2015, přičemž se primárně zaměřovala na montáž skladových technologií. S postupným rozvojem a růstem svoji působnost později rozšířila o poskytování pracovních skupin a služeb v dalších profesích.

Zaměřujeme se zejména na západní část Evropy a na spolupráci v jednotlivých státech. Působíme ve státech, jako jsou například Švédsko, Nizozemsko, Belgie, Německo, Česko, Slovensko, Polsko, Španělsko nebo Slovinsko.

V naší firmě je nás celkově asi 60. Dbáme na proškolení našich pracovníků v oblastech jako jsou bezpečnost při práci, požární ochrana, práce ve výškách, obsluha manipulační techniky a první pomoc. Rovněž disponujeme pojištěním odpovědnosti.

Zaměřujeme se zejména na kvalitu odvedené práce v kombinaci s respektováním bezpečnostních pokynů a postupů. Díky zkušenostem s mnoha projekty představujeme tu správnou volbu pro spolehlivou a kvalitní realizaci montáží regálových systémů.

Hlavní hodnoty společnosti:
profesionální přístup,
kvalitně odvedená práce,
efektivita.

Administrativní pracovník v kanceláři

Hledáš práci na HPP, nebo studuješ a chtěl(a) by sis přivydělat? Můžeš to zkusit u nás!

Jsme společnost založená v roce 2015 zaměřující se na západní trh. Naši stopu najdeš v Německu, Belgii, Švédsku, Nizozemsku a Dánsku.


CO POŽADUJEME?

· Vysokoškolské vzdělání

· Práce s MS Office

· Práce se sociálními sítěmi (zejména Facebook a LinkedIn)

· Alespoň jeden cizí jazyk na úrovni minimálně B2 (Angličtina, Němčina, Švédština)


CO TEDA BUDEŠ VLASTNĚ DĚLAT?

· Komunikovat se zahraničními partnery z oblasti logistiky přes sociální sítě, telefon a e-mail

· Spravovat firemní databázi těchto společností v online tabulkách

· Chystat smlouvy

· Hledat nové firemní partnery ze západních zemí

· Spravovat firemní LinkedIn

· Vymýšlet marketingové strategie a podílet se na jejich tvorbě

· Do budoucna, když tě práce u nás v kanceláři bude bavit klidně mnohem víc


CO TI ZA TO NABÍDNEME MY?

· Práci v kanceláři v centru Uherského Hradiště

· Flexibilní pracovní dobu

· Práci v mladém kolektivu

· Nadprůměrné platové ohodnocení

· Možnost kariérního růstu

· Prémie v podobě 13 a 14 platu


Informace o pozici

Společnost
JančaSolutions s.r.o.
Adresa
Jindřicha Pruchy 310, Uherské Hradiště
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá) nebo Němčina (Pokročilá) nebo Španělština (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 28 000 – 41 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Vrcholový management, Administrativní pracovník, Asistentka, Obchodní ředitel/manažer, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

Praxe a stáže, pozice je vhodná i pro absolventy.


JančaSolutions s.r.o., Roman Mařák