JančaSolutions s.r.o. je jednou z předních firem zaměřených na poskytování služeb spojených s regálovými systémy. Byla založena v roce 2015, přičemž se primárně zaměřovala na montáž skladových technologií. S postupným rozvojem a růstem svoji působnost později rozšířila o poskytování pracovních skupin a služeb v dalších profesích.
Zaměřujeme se zejména na západní část Evropy a na spolupráci v jednotlivých státech. Působíme ve státech, jako jsou například Švédsko, Nizozemsko, Belgie, Německo, Česko, Slovensko, Polsko, Španělsko nebo Slovinsko.
V naší firmě je nás celkově asi 60. Dbáme na proškolení našich pracovníků v oblastech jako jsou bezpečnost při práci, požární ochrana, práce ve výškách, obsluha manipulační techniky a první pomoc. Rovněž disponujeme pojištěním odpovědnosti.
Zaměřujeme se zejména na kvalitu odvedené práce v kombinaci s respektováním bezpečnostních pokynů a postupů. Díky zkušenostem s mnoha projekty představujeme tu správnou volbu pro spolehlivou a kvalitní realizaci montáží regálových systémů.
Hlavní hodnoty společnosti:
profesionální přístup,
kvalitně odvedená práce,
efektivita.
Administrativní pracovník v kanceláři
Hledáš práci na HPP, nebo studuješ a chtěl(a) by sis přivydělat? Můžeš to zkusit u nás!
Jsme společnost založená v roce 2015 zaměřující se na západní trh. Naši stopu najdeš v Německu, Belgii, Švédsku, Nizozemsku a Dánsku.
CO POŽADUJEME?
· Vysokoškolské vzdělání
· Práce s MS Office
· Práce se sociálními sítěmi (zejména Facebook a LinkedIn)
· Alespoň jeden cizí jazyk na úrovni minimálně B2 (Angličtina, Němčina, Švédština)
CO TEDA BUDEŠ VLASTNĚ DĚLAT?
· Komunikovat se zahraničními partnery z oblasti logistiky přes sociální sítě, telefon a e-mail
· Spravovat firemní databázi těchto společností v online tabulkách
· Chystat smlouvy
· Hledat nové firemní partnery ze západních zemí
· Spravovat firemní LinkedIn
· Vymýšlet marketingové strategie a podílet se na jejich tvorbě
· Do budoucna, když tě práce u nás v kanceláři bude bavit klidně mnohem víc
CO TI ZA TO NABÍDNEME MY?
· Práci v kanceláři v centru Uherského Hradiště
· Flexibilní pracovní dobu
· Práci v mladém kolektivu
· Nadprůměrné platové ohodnocení
· Možnost kariérního růstu
· Prémie v podobě 13 a 14 platu
Informace o pozici
- Společnost
- JančaSolutions s.r.o.
- Adresa
- Jindřicha Pruchy 310, Uherské Hradiště
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá) nebo Němčina (Pokročilá) nebo Španělština (Středně pokročilá)
- Plat
- Plat: 28 000 – 41 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Vrcholový management, Administrativní pracovník, Asistentka, Obchodní ředitel/manažer, Office Manager
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Praxe a stáže, pozice je vhodná i pro absolventy.