Maternia, největší prodejce kontaktních čoček ve střední Evropě.

Export E-commerce Manager

Láká Tě práce v mezinárodním týmu v centru Prahy? Motivuje Tě obchodní úspěch a rozvoj trhu? Mluvíš anglicky?


Pak pro Tebe máme skvělou příležitost!


Naše společnost se jmenuje Maternia a patříme k největším prodejcům kontaktních čoček, slunečních a dioptrických brýlí v Evropě. V současnosti působíme již v 17ti evropských zemích. Tím ale nekončíme. Klademe si každý rok nové vyšší cíle. Aktuálně naši společnost tvoří přes 100 zaměstnanců a dále rosteme.


Naše očekávání od Tebe:

  • předchozí zkušenost s prací ve firmě působící na evropských trzích
  • předchozí zkušenost s online marketingem v prostředí Evropské unie
  • schopnost sebemotivace a nadšení pro věc
  • dobré organizační (projektové) schopnosti
  • schopnost převzít zodpovědnost a dodržovat termíny
  • obchodní a analytické myšlení
  • dobré komunikační dovednosti
  • znalost Google Analytics, případně dalších online marketingových nástrojů
  • výborná znalost angličtiny slovem i písmem (angličtina je hlavní firemní jazyk), další evropský jazyk je výhodou

Tvým úkolem na této pozici bude:

  • převzít zodpovědnost za růst obratu našich eshopů v 17ti zemích, ve kterých aktuálně působíme
  • analýza výchozí pozice každé země a plán rozvoje naší pozice na daném trhu (SWOT analýza, analýza konkurence, analýza marketingových kanálů, Google Analytics atd.) ve spolupráci se stávajícími Country Manažery
  • sestavení akčního plánu s termíny realizace, určení odpovědných osob z našeho týmu, koordinace a kontrola plnění plánu
  • reporting výsledků a získaných zkušeností dotčeným členům týmu (vedení a dalším zúčastněným)
  • aktivní sdílení nabytých zkušeností s kolegy

Co u nás můžeš získat?

  • Cennou pracovní zkušenost u jednoho z největších prodejců čoček, slunečních a dioptrických brýlí v Evropě. Naše společnost je inovativní a jsme otevření neotřelým nápadům. V ČR jsme ve svém oboru jedineční.
  • Příležitost prosadit vlastní nápady v mezinárodním přátelském týmu. Práce u nás není žádná rutina a kromě toho tvoříme partu lidí, kteří k sobě mají blízko.
  • Hodinu volného času denně navíc. Práce na plný úvazek u nás znamená 7 hodin denně.
  • Další zdokonalení Tvého již tak dokonalého anglického jazyka. Na firemní náklady je u nás možné si jazyk procvičit s rodilým mluvčím.
  • Ovoce, káva, kakao, čaj nebo třeba i sojové mléko stále k dispozici. Vše v libovolném množství.
  • Příjemné kanceláře v centru Prahy (pár kroků od metra Náměstí Míru).

Náš tým je mladý, přátelský, vstřícný a energický. Těšíme se, až Tě v něm přivítáme!


Místo výkonu práce: Belgická 38, Praha 2 - Vinohrady

Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr

Možnost nástupu: ihned

V případě zájmu kontaktujte Tanya Roydeva.


Informace o pozici

Společnost
Maternia s.r.o.
Adresa
Belgická 196/38, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Zadavatel: Zaměstnavatel