Pro našeho klienta (FMCG) hledáme na posílení týmu vhodného kandidáta / ku na pozici DIGITAL MANAGER. Pozice nemá podřízené, přesto se nazývá manažer - jedná se o řízení procesu a zodpovědnost za proces od přenesení strategie na lokální trh až po výkon pozice samé. Pozice má dotted line k marketingovému manažerovi a velmi úzce spolupracuje s kolegy, zodpovědnými za online aktivity jiné skupiny produktů. Plus komunikace s HQ v zahraničí (vedle češtiny je nutná pokročilá Aj na úrovni B2 a výše).

Úkolem bude:

  • globální strategii v konkrétní řadě produktů přenést rozumně na lokální trh - ČR i SR (de fakto několik brandů spadajících pod konkrétní typ produktů, ale cílový klient je podobný, liší se hlavně věkem, způsobem oslovení)
  • řídit online aktivity od A do Z na lokálním trhu spolu s mediální agenturou
  • podrobně si roztřídit digitální média, nejvhodnější pro jednotlivé řady produktů a online kanály a oboje vhodně využívat, obměňovat, inovovat; nacházet nové online cesty ke spotřebiteli
  • plánování rozpočtu na jednotlivé řady, na jednotlivé kanály, včetně e-commerce
  • zodpovědnost za aktivitu na místních sociálních sítích (např. Facebook, Instagram), za obsah části webových stránek a SEO, spolupráce s agenturou a dalšími poskytovateli služeb
  • spoluorganizuje hodnocení spolupracujících agentur a dodavatelů a navrhuje případné změny
  • přizpůsobuje a stará se o obsah elektronického obchodu (spolu s agenturou a úzce spolupracuje s manažerem e-commerce) - hodně detailní práce
  • zpracovává návrhy odpovídajících digitálních kampaní (kampaně na podporu značek atd.), stará se o proces schválení v ústředí v případě potřeby
  • dělí se s kolegy zodpovědnými za jiné řady produktů o zkušenosti pro lepší synergické efekty - např. se propaguje značka / firma jako celek, kampaně / kolegové se vzájemně podpoří
  • analyzuje výsledky, které přinesly digitální kanály / online aktivity, sleduje čísla / výsledky kampaní pro budoucí optimalizaci a doporučení
  • dívá se na aktivity konkurence a je schopen vyvodit závěry pro sebe

Co je potřeba za vzdělání a zkušenosti:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického směru, případně technického směru)
  • zkušenosti z podobné pozice v FMCG branži (od čerstvého absolventa, ale s relevantní zkušeností při škole po praxi po vysoké škole cca 3 - 5 let, tomu i odpovídá rozsah ohodnocení), vhodné jsou i zkušenosti ze strany marketingové agentury
  • silné analytické dovednosti (čísla a Excel vč. kontingenčních tabulek jsou Vaši kamarádi)
  • intenzivní uživatel sociálních médií, nikoli ale pouze jako blogger, youtuber atd., skutečně zná celou škálu možností a vhodné kanály na oslovení cílových skupin
  • pokročilá úroveň angličtiny pro komunikaci s HQ (B2 a výše)
  • vynikající znalosti MS Office (zejména Excel - viz výše, PowerPoint)
  • velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • týmový hráč; aktivita a hbitost v jednání
  • řidičský průkaz B (auto k osobnímu použití k dispozici není)

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete, prosím, svůj strukturovaný životopis na adresu chlumska at sevenreasons.cz, nebo využijte tlačítka odpovědět. Děkujeme.


Informace o pozici

Společnost
Seven Reasons s.r.o.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.