Scott. Weber Workspace je předním, českým poskytovatelem flexibilních kanceláří a prémiového coworkingu. Vytváříme a nabízíme moderní, inspirativní prostředí pro profesionální práci, schůzky, eventy, ale i relax a zábavu. Staňte se součástí našeho týmu a podílejte se na budování nových center a rozšiřování naší komunity. Do obchodní divize hledáme leadera, silnou osobnost s perfektními vyjednávacími schopnostmi a analytickým myšlením, který(á) umí najít to správné řešení, určovat a implementovat obchodní strategii, vést tým, ale především pak dotáhnout obchod a uzavřít smlouvu.

Sháníme profesionála(ku) z oblasti komerčních nemovitostí, který(á) miluje příležitosti jednání s novými lidmi, majiteli a řediteli úspěšných společností/našimi potenciálními klienty a bude se podílet na rozvoji obchodních příležitostí včetně vytváření a udržování vztahů s obchodními partnery. Vybraný kandidát(ka) bude reportovat COO a bude úzce spolupracovat s týmem Marketingu, Business Developmentu, Community Managery, Facility Managerem s cílem zajištění a udržení 100% obsazenosti center.

Pracovní náplň:

  • Reprezentování společnosti při vytváření a udržování obchodních vztahů
  • Příprava a realizace obchodní strategie pronájmu servisovaných kanceláří s cílem uzavření profitabilních nových smluv
  • Vedení celého obchodního procesu s potenciálními, novými klienty od první kvalifikace obchodního případu, přes prohlídku centra, jednání a přípravu nabídky, až po uzavření a podpis smlouvy
  • Vedení a kontrola zaměstnanců, rozdělování úkolů a následná kontrola jejich plnění
  • Řešení expanzí, transferů a obnovování smluv stávajících klientů
  • Podílení se na vytváření obchodních a propagačních materiálů, ceníků apod.
  • Reporting
  • Budování perfektního vztahu s brokery/agenty a realitními společnostmi s cílem zvýšení počtu poptávek generovaných obchodními partnery

Co od vás očekáváme?

  • Min. 3 roky praxe v oblasti komerčních nemovitostí
  • Zkušenosti s vedením týmu, příp. projektů
  • Pokročilou znalost angličtiny slovem i písmem (bude často využívána)
  • Vynikající prezentační a vyjednávací schopnosti
  • Analytické myšlení
  • Konverzi maximálního počtu příchozích poptávek v podepsanou smlouvu
  • Strategické řízení a ovlivňování vývojových a inovačních procesů
  • Především ale chuť a vůli uzavřít obchod!

Co u nás najdete?

  • Moderní a krásné pracovní prostředí (možnost práce z více lokalit)
  • Zázemí stabilní firmy
  • Možnosti školení a vlastní realizace
  • Příležitost ovlivňování strategického směřování společnosti

Informace o pozici

Společnost
Scott & Weber s.r.o.
Adresa
Václavské náměstí 1601/47, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Prodej a obchod, Stavebnictví a reality, Vrcholový management, Obchodní ředitel/manažer, Realitní makléř, Regionalní obchodní manažer, Manažer prodejního týmu, Key Account Manager, Developer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Scott & Weber s.r.o., Jana Smržová