Pro společnost, která celosvětově působí v oblasti asistenčních služeb, hledáme schopné koordinátory/ky, kteří budou zodpovědní/é za komunikaci a administrativu při řešení vzniklých medicinských událostí.


Co bude Vaší náplní práce?

  • zpracování lékařských záznamů v interním systému
  • komunikace s lékařskými zařízeními, pojišťovnami, ambulancemi
  • kontrola správnosti a úplnosti jednotlivých případů
  • reporty nevyřízených událostí


Co od Vás požadujeme?

  • zodpovědnou práci v multikulturním prostředí s denním využitím AJ
  • chuť pracovat v akčním zátěžovém prostředí
  • aktivní znalost anglického jazyka na úrovni - min. B2
  • spolehlivost a pečlivost
  • loajalitu a dodržování etického kodexu a zacházení s důvěrnými informacemi
  • práce od 7-19 hod - klouzavá pracovní doba (bez víkendů) s možností využití HO


Co Vám za to nabídneme?

  • moderní kanceláře v pěkném prostředí
  • přátelskou atmosféru na pracovišti
  • nadstandardní finanční ohodnocení
  • benefity - např. týden dovolené navíc, sickday, stravenky..
  • práci v centru Prahy s výbornou dostupností MHD

Informace o pozici

Společnost
SKY SELECT INT., s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Nadstandardní lékařská péče, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Pojišťovnictví, Zdravotnictví a sociální péče, Administrativní pracovník, Likvidátor pojistných událostí, Office Manager, Pracovník call centra, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.