Husqvarna Referent/referentka plánování prodeje

Nadnárodní společnost HUSQVARNA hledá do svého kolektivu pečlivého samostatného kolegu(kolegyni), který má velmi rád práci s čísly, analytické myšlení mu není cizí, je schopen pracovat s velkým množstvím informací a dat v několika systémech a nebojí se zodpovědné práce.

V případě Vašeho zájmu o námi nabízenou pracovní pozici nezapomeňte prosím odpovědět na naše otázky, jinak Vás nebudeme moci zařadit do výběrového řízení. Děkujeme.

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Velmi příjemné pracovní prostředí (zázemí nadnárodní společnosti, velmi dobré pracovní vztahy - stejné jako v malých společnostech)
  • Na pobočce pracuje cca 25 zaměstnanců
  • Místo výkonu práce: Praha 4
  • V současné době je možnost výběru, zda budete práci vykonávat v kanceláři či z domova
  • Pracovní doba: Po-Čt :8 – 16.30 hod , Pá: 8 - 14.00 hod.(po dohodě je možná úprava)
  • Program péče o zaměstnance (nápojový režim - voda, káva, čaj, denně ovoce, stravenky.....)
  • Po roce pracovního poměru 5 týdnů dovolené
  • Po 2 letech pracovního poměru 13.plat
  • Nástup: co nejdříve

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
Jedná se o práci, která má přímý dopad na výsledek firmy, práci, která Vám dává prostor pro prosazení a realizování vlastních nápadů. Jedná se o zcela samostatnou pracovní pozici.

  • Správa prodejních plánů (tato činnost bude tvořit cca 25% Vaší pracovní náplně)
  • Správa databáze výrobků v erp systémech (20 % Vaší pracovní náplně)
  • Správa sortimentu výrobků (20 %)
  • Koordinace prodejních akcí (15 %)
  • Vyřizování emailových a telefonických dotazů od B2B zákazníků (10%)
  • Tvorba reportů ad hoc. (10%)

POŽADUJEME:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • velmi dobrou znalost PC programu Excel, Word, Power Point)
  • znalost Aj na úrovni středně pokročilý
  • dobrou znalost Čj
  • nástup co nejdříve

Své životopisy spolu s motivačním dopisem nám prosím zasílejte POUZE prostřednictvím odpovědního formuláře. Všem uchazečům v průběhu výběrového řízení odpovíme . Výběrové řízení bude aktivní po dobu uveřejnění inzerátu. Prvotní výběr provádíme na základě životopisu a na základě Vámi zpracovaného motivačního dopisu, ve kterém nám prosím odpovězte na níže uvedené otázky. Za Vaše odpovědi předem děkujeme. Personalista Blanka Horáková
1.) Co Vás nejvíce oslovilo na našem inzerátu?
2.) Prosím zpracujte nám jakoukoliv tabulku, nebo nám pošlete tabulku, kterou jste již dříve zpracoval(a), ze které bude zřejmá Vaše dobrá znalost excelu.


Informace o pozici

Společnost
Husqvarna Česko s.r.o.
Adresa
Türkova 2319/5b, Praha – Chodov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Children-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Nákup, Asistentka, Odborný asistent, Rozpočtář/kalkulant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.