Husqvarna Referent/referentka plánování prodeje
Nadnárodní společnost HUSQVARNA hledá do svého kolektivu pečlivého samostatného kolegu(kolegyni), který má velmi rád práci s čísly, analytické myšlení mu není cizí, je schopen pracovat s velkým množstvím informací a dat v několika systémech a nebojí se zodpovědné práce.
V případě Vašeho zájmu o námi nabízenou pracovní pozici nezapomeňte prosím odpovědět na naše otázky, jinak Vás nebudeme moci zařadit do výběrového řízení. Děkujeme.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- Velmi příjemné pracovní prostředí (zázemí nadnárodní společnosti, velmi dobré pracovní vztahy - stejné jako v malých společnostech)
- Na pobočce pracuje cca 25 zaměstnanců
- Místo výkonu práce: Praha 4
- V současné době je možnost výběru, zda budete práci vykonávat v kanceláři či z domova
- Pracovní doba: Po-Čt :8 – 16.30 hod , Pá: 8 - 14.00 hod.(po dohodě je možná úprava)
- Program péče o zaměstnance (nápojový režim - voda, káva, čaj, denně ovoce, stravenky.....)
- Po roce pracovního poměru 5 týdnů dovolené
- Po 2 letech pracovního poměru 13.plat
- Nástup: co nejdříve
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
Jedná se o práci, která má přímý dopad na výsledek firmy, práci, která Vám dává prostor pro prosazení a realizování vlastních nápadů. Jedná se o zcela samostatnou pracovní pozici.
- Správa prodejních plánů (tato činnost bude tvořit cca 25% Vaší pracovní náplně)
- Správa databáze výrobků v erp systémech (20 % Vaší pracovní náplně)
- Správa sortimentu výrobků (20 %)
- Koordinace prodejních akcí (15 %)
- Vyřizování emailových a telefonických dotazů od B2B zákazníků (10%)
- Tvorba reportů ad hoc. (10%)
POŽADUJEME:
- SŠ vzdělání s maturitou
- velmi dobrou znalost PC programu Excel, Word, Power Point)
- znalost Aj na úrovni středně pokročilý
- dobrou znalost Čj
- nástup co nejdříve
Své životopisy spolu s motivačním dopisem nám prosím zasílejte POUZE prostřednictvím odpovědního formuláře. Všem uchazečům v průběhu výběrového řízení odpovíme . Výběrové řízení bude aktivní po dobu uveřejnění inzerátu. Prvotní výběr provádíme na základě životopisu a na základě Vámi zpracovaného motivačního dopisu, ve kterém nám prosím odpovězte na níže uvedené otázky. Za Vaše odpovědi předem děkujeme. Personalista Blanka Horáková
1.) Co Vás nejvíce oslovilo na našem inzerátu?
2.) Prosím zpracujte nám jakoukoliv tabulku, nebo nám pošlete tabulku, kterou jste již dříve zpracoval(a), ze které bude zřejmá Vaše dobrá znalost excelu.
Informace o pozici
- Společnost
- Husqvarna Česko s.r.o.
- Adresa
- Türkova 2319/5b, Praha – Chodov
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Children-friendly office
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Nákup, Asistentka, Odborný asistent, Rozpočtář/kalkulant
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Türkova 2319/5b, 14900 Praha – Chodov, Česká republika
272 655 213