Hledáte zajímavou administrativní pozici, která Vám umožní skutečně uplatnit své odborné znalosti a navíc v oboru, který dává opravdu smysl? Jste komunikativní, pečlivá/ý, proaktivně hledáte řešení a je Vám vlastní profesionální vystupování? Pak hledáme právě Vás!

Kdo jsme?

Home Care Promedica je zavedenou a stále rostoucí agenturou poskytující odbornou domácí zdravotní péči zejména na území Prahy. Své služby poskytujeme prostřednictvím týmu vlastních zdravotních sester disponujících mnohaletou praxí. Naše agentura se specializuje na poskytování vysoce specializované zdravotní péče přímo v pohodlí domácího prostředí pacientů.

Jaké budou Vaše hlavní úkoly?

  • Kompletní zajištění chodu a správa kanceláře (zasedací místnosti, kancelářské potřeby, evidence, inventury)
  • Administrativní podpora Ředitele společnosti
  • Asistence Finanční manažerce (faktury, účetní doklady, apod.)
  • Správa vozového parku (pravidelné servisy, údržba, přihlášky, atd.)
  • Vedení agendy půjčovny zdravotních pomůcek
  • Objednávky zdravotnického materiálu
  • Vyřizování pošty vč. evidence došlé a odeslané
  • Organizace jednání a zápisy z porad
  • Vítání klientů a hostů
  • Zodpovědnost za vedení pokladny
  • Pochůzky (pošta, úřady aj.)
  • Další související Ad hoc admin úkoly

Jaké předchozí zkušenosti a dovednosti očekáváme?

  • SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
  • Praxi na pozici asistentka /recepční nebo jiné obdobné administrativní pozici
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti
  • Zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
  • Pečlivost, komunikativnost, samostatnost
  • Proaktivní a samostatný přístup
  • Profesionální vystupování
  • Časovou flexibilitu
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

Co Vám nabízíme?

  • Zázemí stabilní a nadále se rozvíjející zdravotní agentury
  • Práce v oboru, který dává smysl
  • Velmi zajímavou náplň práce
  • Příležitost rozšíření odborných dovedností
  • Možnost dalšího vzdělávání a získání odborných certifikací
  • Služební mobilní telefon a SIM
  • Firemní akce
  • Občerstvení na pracovišti
  • Příjemné prostředí a sehraný kolektiv

Nástup: 1.3.2021


Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte se přihlásit. Nástup je možný ihned!


Informace o pozici

Společnost
Home Care Promedica, s.r.o.
Adresa
Pod višňovkou 1661/37, Praha – Krč
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistentka, Office Manager, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Home Care Promedica, s.r.o., Lenka Černá
+420 775 114 753