Pro vývojářskou společnost, která vyvíjí PC hry, hledáme pro podporu uvedení herní produkce na trh, šikovného marketéra do pozice:

MARKETING MANAGER - publishing of PC GAMES


Vaším úkolem bude navrhovat a realizovat marketingové aktivity, které povedou k úspěšné podpoře nových PC her na hráčském trhu.

Konkrétně

  • plánování marketingových aktivit, plány na uvedení nových her na trh
  • příprava a realizace reklamních kampaní
  • koordinace aktivit s reklamními agenturami, influencery, PR
  • příprava informačních podkladů pro reklamní kampaně - popisy her, upoutávky, loga, hlavní artwork, screenhoty apod.
  • účast a podpora značky i vyvíjených her na veřejných akcích - eventy, veletrhy, soutěže apod.

Požadavky

  • VŠ/SŠ s orientací na marketing
  • praxe z reklamy a reklamních kampaní
  • zkušenost s uváděním nových produktů na trh
  • znalosti PC her a trhu PC her
  • uživatelská znalost práce s MS Office
  • znalost angličtiny

Pracovní podmínky

  • možnost pracovat v mladém a progresivním oboru
  • příležitost skloubit profesi s koníčkem
  • rozvoj zkušeností
  • přátelský, stabilní tým
  • odpovídající odměna, týden dovolené navíc

Informace o pozici

Společnost
STIMUL, personální poradenství
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Marketing, Média, reklama a PR, IT konzultant, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Product Manager, Specialista marketingu, Online Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Stimul, Personální poradenství, Daniela Čajánková