Operátor ICT je městskou akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Stojíme na pomezí soukromého a veřejného sektoru a realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích.
Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je PID Lítačka a současně zajišťujeme ICT služby přímo pro MHMP. Inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio.
Hledáme nadšené odborníky, kteří nám s tvorbou inteligentních řešení pomohou. Stavíme na týmové spolupráci a důvěře. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům.
Připojte se k nám a ovlivněte s námi budoucnost Prahy!
HR Resource manager
Co bude náplní Vaší práce?
- zabezpečit, že společnost má dostatečné lidské zdroje pro zabezpečení současných i nadcházejících projektů, a to v rámci schváleného firemního rozpočtu
- koordinovat a řídit pohyby lidských zdrojů ve společnosti a alokaci zaměstnanců na jednotlivé projekty tak, aby byla zajištěna jejich utilizace
- zajišťovat nastavení a řízení „poolu“ zaměstnanců a controllingové řízení lidských zdrojů
- porozumění, sledování a udržování kapacity / poptávky týmu (včetně pravidelných předpovědí na ně)
- zavést potřebné ekonomické instrumenty pro optimalizace nákladů a výnosů
- finančně řídit lidské zdroje, řízení pracovního výkonu, utilizace, plánování, prognózy
- spolupráce na sestavování firemního budgetu, reporting
- provádění operativních změn kalkulací podle vývoje materiálních, personálních nákladů apod., promítání cenových změn
- kalkulace nákladů a výnosů zakázek
- vyhodnocování zakázek
- orientace v různých projektových nástrojích, implementace vhodného systému
Požadavky
- min. 3 roky praxe na obdobné pozici
- schopnost orientace ve firemních financích a controlingu
- zkušenosti s řízením lidských zdrojů, jejich alokací na zakázky apod.
- znalost agilních i tradičních metodik např. SCRUM, Waterfall
- zkušenosti s plánováním práce, časových odhadů a estimací, tvorba harmonogramů
- velmi dobrá orientace v IT prostředí, porozumění různým typům IT pozic a jejich kompetencím
- dobrá znalost MS Office, zejména Excelu pro tvorbu účetních reportů
- silné analytické a logické myšlení
- aktivní přístup k řešení problémů, pečlivost a samostatnost
- výborné organizační schopnosti, multitasking, vyjednávací a komunikační dovednosti
- výhodou je znalost účetního systému Helios Orange
- znalost anglického jazyka
- zkušenosti s prací s externími poskytovateli služeb
- zkušenost se zakázkovým plánováním
Nabízíme
- samostatnou, velmi rozmanitou práci s velkou mírou odpovědnosti a vlastní seberealizace
- možnost podílet se na zvyšování kvality života v hlavním městě
- neformální atmosféru zavedeného městského start-upu
- moderní pracovní prostředí v srdci Holešovic
- finanční ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem
- balíček zaměstnaneckých benefitů
- nástup dohodou
Informace o pozici
- Společnost
- Operátor ICT, a. s.
- Adresa
- Dělnická 213/12, Praha – Holešovice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office, Children-friendly office
- Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Vrcholový management
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Dělnická 12, 17000 Praha 7 – Holešovice, Česká republika