Operátor ICT je městskou akciovou společností, která tvoří technologická řešení pro lepší život v Praze. Stojíme na pomezí soukromého a veřejného sektoru a realizujeme projekty, které posouvají naše hlavní město mezi nejvyspělejší světové metropole. Budoucnost vidíme v technologiích a inovacích.

Pro Prahu a její městské části provozujeme projekty, jako je PID Lítačka a současně zajišťujeme ICT služby přímo pro MHMP. Inovujeme veřejný prostor pod značkou Smart Prague a datové platformy Golemio.

Hledáme nadšené odborníky, kteří nám s tvorbou inteligentních řešení pomohou. Stavíme na týmové spolupráci a důvěře. Naším cílem je tvořit produkty, které usnadní život (nejen) Pražanům.

Připojte se k nám a ovlivněte s námi budoucnost Prahy!

HR Resource manager

Co bude náplní Vaší práce?

  • zabezpečit, že společnost má dostatečné lidské zdroje pro zabezpečení současných i nadcházejících projektů, a to v rámci schváleného firemního rozpočtu
  • koordinovat a řídit pohyby lidských zdrojů ve společnosti a alokaci zaměstnanců na jednotlivé projekty tak, aby byla zajištěna jejich utilizace
  • zajišťovat nastavení a řízení „poolu“ zaměstnanců a controllingové řízení lidských zdrojů
  • porozumění, sledování a udržování kapacity / poptávky týmu (včetně pravidelných předpovědí na ně)
  • zavést potřebné ekonomické instrumenty pro optimalizace nákladů a výnosů
  • finančně řídit lidské zdroje, řízení pracovního výkonu, utilizace, plánování, prognózy
  • spolupráce na sestavování firemního budgetu, reporting
  • provádění operativních změn kalkulací podle vývoje materiálních, personálních nákladů apod., promítání cenových změn
  • kalkulace nákladů a výnosů zakázek
  • vyhodnocování zakázek
  • orientace v různých projektových nástrojích, implementace vhodného systému

Požadavky

  • min. 3 roky praxe na obdobné pozici
  • schopnost orientace ve firemních financích a controlingu
  • zkušenosti s řízením lidských zdrojů, jejich alokací na zakázky apod.
  • znalost agilních i tradičních metodik např. SCRUM, Waterfall
  • zkušenosti s plánováním práce, časových odhadů a estimací, tvorba harmonogramů
  • velmi dobrá orientace v IT prostředí, porozumění různým typům IT pozic a jejich kompetencím
  • dobrá znalost MS Office, zejména Excelu pro tvorbu účetních reportů
  • silné analytické a logické myšlení
  • aktivní přístup k řešení problémů, pečlivost a samostatnost
  • výborné organizační schopnosti, multitasking, vyjednávací a komunikační dovednosti
  • výhodou je znalost účetního systému Helios Orange
  • znalost anglického jazyka
  • zkušenosti s prací s externími poskytovateli služeb
  • zkušenost se zakázkovým plánováním

Nabízíme

  • samostatnou, velmi rozmanitou práci s velkou mírou odpovědnosti a vlastní seberealizace
  • možnost podílet se na zvyšování kvality života v hlavním městě
  • neformální atmosféru zavedeného městského start-upu
  • moderní pracovní prostředí v srdci Holešovic
  • finanční ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem
  • balíček zaměstnaneckých benefitů
  • nástup dohodou


Informace o pozici

Společnost
Operátor ICT, a. s.
Adresa
Dělnická 213/12, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office, Children-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Vrcholový management
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel