Společnost LANDMARK PROFIT s.r.o. je součástí skupiny firem - LANDMARK HOLDING a.s. a specializuje se na oblast mezd, revize pracovněprávní dokumentace, pracovních procesů a personalistiky.

Každý náš krok, každá naše činnost je vedena tak, aby byla v souladu s naším posláním - přinášet klientům vyšší zisk.

Odborný pracovník realizací - ekonomické poradenství

Klientům zajišťujeme kontrolu pracovněprávní dokumentace a pomáháme jim zlepšit nastavení mzdového systému. Hledáme člověka, co zvládne komunikaci s klientem, ale zároveň ovládá práci v excelu a žádná tabulka ho nepřekvapí. Budete pod vedením Anety, která má pod palcem celé oddělení realizací a také Katky, co se stará právě o obsazovanou pozici ODBORNÝ PRACOVNÍK REALIZACÍ.

Do našeho týmu hledáme parťáka na pozici Odborný pracovník realizací. Na této pozici se stanete zásadním členem týmu a budete se podílet na poskytování služeb našim klientům.

Co bude náplní Vaší práce?

  • zpracování podkladů od auditorů (většina v MS Excel, Power point)
  • příprava výpočtových tabulek
  • e-mailová a telefonická komunikace s klienty (v průběhu celého roku)
  • domlouvání auditů/schůzek s klienty
  • komunikace se mzdovými účetními
  • příprava obchodních smluv pro jednatele, evidence veškerých podepsaných smluv atd. (zakládání, skenování do optického archivu a zapisování do evidence)
  • účast na týmových poradách
  • účast na schůzkách u klientů


Bez čeho se u nás neobejdete?

  • týmovost, pozitivní přístup, zdravou asertivitu, úsměv na tváři
  • pečlivost, zodpovědnost - jenom přece jedná se o data klientů :)
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou (ekonomického směru výhodou)
  • aktivní znalost práce na PC – především MS Excel - s ním se budete potkávat na denní bázi
  • řidičský průkaz sk. B výhodou - pokud by si jel za klientem na schůzku


Těšit se můžete na:

  • jistotu práce a dlouhodobou spolupráci
  • příjemné pracovní prostředí (žádný open space, ale prostředí rodinné vily)
  • možnost s námi růst (přesun do role koordinátora, auditora, nebo si u nás udělat zkoušky na daňového poradce)
  • zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda + bonusy)
  • až se vše otevře, tak i Multisport kartu :)
  • příspěvek na stravu
  • neformální firemní kulturu

Nástup možný ihned.

Pokud Vás inzerát zaujal pošlete svůj životopis a můžeme se potkat při online pohovoru. Těšíme se na Vaši odpověď a případnou spolupráci!


Informace o pozici

Společnost
LANDMARK HOLDING a.s.
Adresa
U háje 507/26, Praha – Braník
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 26 000 – 33 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Asistentka, Specialista pro odměňování a benefity, HR konzultant, Mzdová účetní, Konzultant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


LANDMARK HOLDING a.s., Martina Voborníková