Deufol je stabilní nadnárodní společnost s více než 90 pobočkami po celém světě včetně USA a Číny. Práce v Deufolu přináší každý den nové podněty a výzvy. Jako specialista IT podpory nebudeš sedět v call centru a zvedat telefony, ale budeš hledat rozumná a efektivní řešení pro naše interní uživatele z celého světa i naše externí zákazníky. Budeš jim pomáhat s prací v našich interně vyvinutých aplikacích, na naší Citrixové farmě, kterou provozujeme na vlastních serverech. Podstatná část našich kolegů sídlí v Německu, proto potřebujeme abys uměl/uměla dobře německy, ale angličtina pro tebe bude výhodou.

Specialista IT Podpory

Co bude náplní tvého pracovního dne?

Po dobré ranní kávě použiješ náš interní tiketovací systém, kde už budou určitě čekat požadavky našich kolegů či zákazníků. Společně s ostatními kolegy na supportu si tickety rozebereš a ve spolupráci s našimi adminy a konzultanty budeš jednotlivé požadavky řešit.

Jednodušší požadavky můžeš rovnou vyřešit. V případě těch složitějších pak bude tvůj úkol zejména komunikovat se zákazníkem a pomáhat tak 2nd levelu k nalezení správného řešení.

Mimo práci na supportu se můžeš podílet i na projektech, které se týkají zejména IT infrastruktury a našeho datacentra, případně pak vývoje aplikací nebo rolloutu ERP do jednotlivých poboček.

V budoucnu se občas můžeš přidat k výjezdním týmům, které pracují na pobočkách v Německu, Rakousku nebo Beneluxu. Jedná se o kratší několika denní výjezdy.

Co ti můžeme nabídnout?

Stabilní pracovní místo v nadnárodní společnosti. Můžeš si vybrat zda chceš pracovat v Břeclavi nebo Brně.

Dostaneš od nás NTB a telefon i k osobním účelům. Není problém, když budeš občas pracovat z domu.

K 25 dnům dovolené dostaneš navíc 3 sick days. Pracovní doba podpory je od 8 - 16 hodin, nicméně i zde je možná určitá flexibilita, tím že se práce neomezuje pouze na podporu uživatelů.

Protože do našeho týmu patří jak specialisté IT podpory tak i administrátoři, pokud budeš mít zájem, můžeš se časem podílet i na návrzích technických a procesních řešení, maintenance aplikací, serverů apod. Portfolio používaných technologií je skutečně široké, každý si vybere ;-)

Co budeme potřebovat od tebe?

Klíčovými schopnostmi je komunikace v němčině a pečlivost. Podstatnou část požadavků nebudeš řešit sám/sama, takže je také nezbytné mít chuť pracovat v týmu. Není potřeba mít rozsáhlé znalosti IT problematiky, každopádně každá zkušenost pro tebe bude výhodou. A zcela bez zájmu o IT by tě asi práce dlouho nebavila.


Informace o pozici

Společnost
Deufol Česká republika s.r.o.
Adresa
Vídeňská 101/119, Brno – Dolní Heršpice
Národních hrdinů 12/1, Břeclav
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Němčina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Zahraniční pracovní cesty, Dog-friendly office
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Deufol Česká republika s.r.o., Jana Rozehnalová
606 714 121