UniCredit Sevices S.C.p.A. org. sl. (UCS) je jednou z předních společností poskytujících služby na evropské úrovni a zaměřuje se zejména na poskytování informačních a komunikačních technologií. UniCredit Services zaměstnává více než 8.000 lidí a koordinuje aktivity v 9 zemích: Rakousko, Německo, Itálie, Polsko, Velká Británie, Česká republika, Rumunsko, Slovensko, Maďarsko. Dvě větve UniCredit Services, přidružené společnosti, působí v New Yorku a Singapuru.

Aplikační specialistka/ta - administrátorka/administrátor

Mezinárodní prostředí, práce na projektu pro 9 středoevropských bank a empatický manažer k tomu!

UniCredit Services hledá do týmu zahraničních platebních operací Aplikační specialistku - administrátorku/specialistu - administrátora.

Proč je tato pozice super:

  • Budete pracovat v mezinárodním prostředí, denně využívat angličtinu.
  • Vaše práce bude mít dopad i za hranicemi této republiky.
  • Budete se podílet na administraci bankovních aplikací pro 9 zemí v CEE regionu, jde o velký projekt, na kterém se toho hodně naučíte.
  • Vaše práce rozhodně nebude jednotvárná, setkáte se s mnoha operačními a databázovými systémy – Linux, RHEL, JBoss, MS, MS SQL, Oracle DB, apod.
  • Budete součástí týmu 7 lidí a mít skvělého empatického, lidského a otevřeného manažera s dlouhodobými zkušenostmi
  • Budete se chtít časem přesunout do zahraničí? Můžete třeba v rámci talent programu.

Co vás čeká:

  • Budete technickou specialistkou/technickým specialistou na systémy v oblasti zahraničních plateb.
  • Budete administrovat naše platební systémy.
  • Vaše hlavní zodpovědnost bude za to, že aplikace běží a také za to, že budete vědět, co máte dělat, když se tak neděje.
  • Monitoring, péče o aplikaci a její uživatele.
  • Návrh nástrojů pro BI a když si je vytvoříte, budete v nich i reportovat.
  • Péče o projektovou dokumentaci.

Co k tomu potřebujete:

  • Zkušenosti s LINUX/UNIX, JBoss a SQL jsou klíčové.
  • Angličtinu (budete ji používat ve velké míře).
  • Zkušenosti s aplikační podporou se vám budou hodit, a když budou z bankovního prostředí, tak to bude oslňující.
  • Využijete i JavaScript.

Praktické informace:

  • Místo pracoviště: Praha 4, Želetavská 1525/1, HPP
  • Pevná pracovní doba 9 - 15, zbytek flexibilní.
  • Po zapracovaní 1x za týden ranní směna (6:00 - 14:30), 1x odpolední (14:30-22:00).
  • 25 dnů dovolené
  • 6 sick days
  • Narozeninové volno s náhradou mzdy
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč (plně hrazené zaměstnavatelem)
  • Cafeterie (Benefit+) – 20 000 bodů/rok

V době pandemie je nám umožněno být téměř pořád na home office, po návratu do kanceláří budete moci pracovat v hezkém pracovním prostředí s výbornou dopravní dostupností (pěšky z metra Budějovická do 10min, případně přímo jede bus 1 zastávku až k budově Filadelfie), bezpečně můžete zaparkovat váš motocykl nebo jízdní kolo v budově zdarma. Sídlíme v lokalitě s výbornou občanskou a nákupní vybaveností v areálu BB Centra, jídelnu máme přímo v budově a máme možnost využít různé stravovací možnosti v blízkém okolí.


Informace o pozici

Společnost
UniCredit Services S.C.p.A organizační složka
Adresa
Želetavská 1525/1, Praha – Michle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IT analytik, IT konzultant, Správce aplikačního SW, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


UniCredit Services S.C.p.A. - organizační složka
Želetavská 1525/1, 140 92 Praha 4 – Michle, Česká republika