INFOMATIC s.r.o. je IT společnost, která se specializuje na řešení digitální transformace firem a automatizaci firemních procesů pomocí nástrojů pro procesní řízení, robotizaci, zpracování a vytěžování dat z dokumentů, zpracování a analýzu dat a procesů a biometrické podpisy. Zároveň je distributorem a servisním střediskem dokumentových skenerů Fujitsu a Inotec a digitalizačního softwaru Kofax pro Českou republiku a Slovensko.
Marketing Manager
KDO JSME?
Jsme česká technologická firma, s bohatou historií na českém IT trhu. Sázíme na dlouholetou zkušenost a cílené zaměření na technologie určené k digitální transformaci firem. Pomáháme firmám být digitální - digitalizovat papír, automatizovat procesy, nasazovat roboty a rozumět datům, které se v procesech objevují. Jsme platinum partner společnosti Kofax, kterou na ČR a SR trhu zastupujeme a zároveň distributorem předních výrobců dokumentových skenerů. Naše řešení používá více jak 500 zákazníků.
Marketingová komunikace INFOMATIC se pohybuje především v online prostředí, na webu, blogu, sociálních sítích, webinářích, zároveň se rádi potkáváme, pokud to doba umožňuje. Baví nás vytvářet edukativní kontent. Rádi, kromě prodeje softwaru a našich služeb přinášíme na trh nové a neotřelé postupy v oblasti digitalizace a představujeme je na trhu i našich stávajícím zákazníkům.
CO JE NÁPLŇ PRÁCE?
Hledáme lídra marketingu, který pokryje marketingové aktivity plynoucí z fungování naší firmy. Primárním úkolem bude řízení a realizace aktivit B2B marketingové komunikace a spolupráce s obchodním oddělením na exekuci výsledků z kampaní uskutečněných oddělením marketingu.
V rámci plánování a rozvoje webu, a komunikace budeš spolupracovat se CEO firmy, který doposud marketingové aktivity řídil. Spoléhá, že nově tyto aktivity převezmeš, ale zároveň nedává ruce pryč od spolupráce a poradenství. Společně navážete na aktivity, které jsme za poslední rok nastartovali a budete je dále rozvíjet. S texty a obsahem nám pomůže obsahový profesionál a s dotažením konkrétních výsledků kolegové z obchodního týmu. Denně budeš v kontaktu se špičkovými experty z Delivery, kteří ti pomůžou pojmenovávat potřeby a upřesňovat zadání. Dostaneš od nich zpětnou vazbu na své výstupy a díky tomu dokážeš komunikaci vyladit tak, aby byla pro zákazníky atraktivní a srozumitelná. Budeš mít dostatek prostoru popustit uzdu vlastní kreativitě, hodně svobody si práci organizovat po svém, a zároveň i zodpovědnosti za kvalitní výsledky.
Nějaké konkrétní úkoly pro tebe ale pro začátek máme:
- Převzetí práce na ABM kampaních cílených na získání nových obchodních příležitostí.
- Komunikace našich řešení v rámci standardních online/offline komunikačních kanálů
- Odřízení spolupráce s externími posilami ať už v rámci PR výstupů, výkonnostních kampaní nebo aktualizace kariérní stránky
- Vstup do projektu nových webových stránek a podpůrných microsites
KOHO HLEDÁME?
Hledáme exekutivního markeťáka, který se umí pohybovat v online prostředí a nechybí mu odhodlání proměňovat skvělé nápady v reálné výstupy. Někoho, kdo se nebojí podílet na tvorbě a realizaci strategie B2B marketingu. Umí udržet standard komunikace tak, aby měla jednotný tón. Nebojí se rozmanité práce - nebude řídit jen jednotlivé úkoly, ale vezme za své komplexnější marketingové projekty, kde bude spolupracovat s interním týmem i externími dodavateli.
Co bys měl/a znát/umět/mít za sebou?
- už jsi řídil/a projekt designu webu - dokážeš analyzovat potřeby a srozumitelně komunikovat zadání, máš představu o UX principech, tvorbě wireframe i testování a víš, co obnáší spolupráce s grafiky a kodéry
- víš, jak fungují výkonnostní kampaně a umíš je uřídit (s nastavením ti pomůže specialistka, ty bys ale měl/a vědět, jak jí dát co nejlepší zadání)
- dokážeš číst v Google Analytics a víš, jak funguje SEO
- máš zkušenost s průzkumem a testováním konceptů (víš, proč, kdy a jakým způsobem se dělá dotazník nebo třeba hloubkový rozhovor)
- máš zkušenost se spoluprací s marketingovou agenturou nebo si v nějaké dřív pracoval/a (dokážeš odhadnout, kolik co stojí, zhodnotit kalkulaci zadání, pracovat s realistickými časovými odhady)
- už jsi pracoval/a se CRM a víš, jak fungují e-mailingové kampaně
- zvládneš si pohlídat i zadání produkce tištěné brožury nebo jednoduchých propagačních materiálů
- máš skvělou angličtinu, hlavně pro inspiraci v zahraničních zdrojích, ale i komunikaci se zahraničními partnery
- jestli si poradíš s grafickým softwarem, bude to určitě výhodou
Bude nás zajímat, s čím ses setkal/a na svých předchozích projektech a z jakých zkušeností budeš čerpat. Pokud máš snad za sebou realizaci B2B marketingových aktivit ve firmě nebo start-upu s IT zaměřením, chceme s tebou mluvit!
LÍBIT SE TI U NÁS BUDE, POKUD TI VYHOVUJE
- Mít perspektivní a různorodou práci v atraktivním a velmi dynamickém oboru. Nejsme velká korporace. Sázíme na otevřenou komunikaci a flexibilitu v případě dobrého nápadu změnit směr.
- Pracovat na projektech pro významné firmy v daných odvětvích a s každým zákazníkem přichází nový příběh.
- Prostor pro seberealizaci, prosazení vlastních kreativních nápadů, podílení se na nových projektech společnosti, spoluzodpovědnost za výsledek
- Sdílet své koníčky a objevovat nové – pořádáme turnaj v beach volleyballu jezdíme v zimě na svahy i běžky, trháme rekordy i osobní cíle na Stravě, jezdíme na kole, chodíme po horách.
- Možnost výběru – Fujitsu nebo MacBook? Android nebo iPhone?
- Mít flexibilní pracovní dobu – potřebuješ skončit dřív nebo si ráno hodinu přispat? Pokud nemáš žádné meetingy a nečeká na tebe zákazník, tak proč ne?
- Pracovat z home-office – za normální situace chodíme do našich kanceláří v Praze na Stodůlkách rádi, ale pokud potřebuješ zůstat doma, není problém se domluvit.
Informace o pozici
- Společnost
- INFOMATIC s.r.o.
- Adresa
- Bucharova 1186/16, Praha – Stodůlky
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
- Plat
- Plat: 50 000 – 70 000 Kč / měsíc
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office
- Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Bucharova 1186/16, 15500 Praha – Stodůlky, Česká republika
602 329 637