Jsme jednou z nejvýznamnějších firem v rámci IT distribuce v ČR se zahraniční účastí. Zabýváme se distribucí počítačů, notebooků, tiskáren, IT komponent a spotřební elektroniky v oblasti B2B s rozšířením produktového portfolia v oblasti VAD.

Business Development Manager Storage - VAD

Business Development Manager – Storage – VAD (distribuce s přidanou hodnotou)

Pro posílení stávajícího VAD týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Business Development Manager – pro oblast Storage, pro region Česká republika.

Vaší náplní práce bude:

vytváření a budování úzkých kontaktů s partnery a dodavateli
propagace řešení Storage, jednání se zákazníky, prezentace a konzultace produktových řad pro partnery a zákazníky
výběr optimálního řešení pro zákazníky, příprava specifikace, cenové nabídky
projektový management, příprava požadavků pro nabídky v rámci výběrových řízení na dané zakázky
prezentace Storage řešení u partnerů
implementace a tvorba obchodní strategie
sledování trhu v dané komoditě
získávání znalostí o nabízených produktech a řešení a práce s interními systémy zaměstnavatele
úzká spolupráce s obchodním a marketingovým týmem

Úspěšný kandidát by měl splňovat následující požadavky:

· SŠ/VŠ vzdělání

· praxe na podobné pozici v oblasti IT, VAD, Business Solutions alespoň 3 roky (Systémový integrátor/Distributor/Vendor)

· zkušenosti s prodejem serverů a / nebo Storage alespoň jednoho z předních dodavatelů (Cisco, Dell EMC, Fujitsu, HDS, HPE, Huawei, IBM, Lenovo, NetApp, Nutanix, Oracle atd.);

· dobré komunikativní dovednosti a vystupování, obchodní dovednosti

· angličtina – středně pokročilá

· schopnost týmové spolupráce

· řidičský průkaz sk. B

· pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint)

Nabízíme:

· zajímavou práci v rychle rostoucí firmě na IT trhu s přesahem do zahraničí

· prostor pro profesní rozvoj, možnost certifikace v rámci IT technologií

· zajímavé finanční ohodnocení – fixní mzda plus bonusy

· nadstandardní zaměstnanecké výhody (stravenky 75 Kč/den, 25 dní dovolené + 3 dny sick days ročně, placená výuka anglického jazyka, karta Multisport, zaměstnanecké slevy, bonusy aj.)

· smlouvu na dobu neurčitou

· neformální prostředí, zázemí v okolí sídla společnosti – restaurace, obchody

· služební auto i pro soukromé účely


Informace o pozici

Společnost
ASBIS CZ, spol. s r.o.
Adresa
Obchodní 103, Čestlice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Prodej a obchod, Key Account Manager, Business Development Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

ASBIS CZ, spol. s r.o., Martina Březinová