Jsme česká distribuční společnost ROD, a.s., která se z malé rodinné firmy rozrostla na dynamickou akciovou společností pokrývající celý český trh v oblasti zásobování zubních lékařů, ortodontistů a zubních laboratoří.

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA LOGISTIKY

Komunikujete rád/ráda s lidmi a dokážete s milým a aktivním přístupem vyřešit požadavky zákazníků a dodavatelů? Dokážete si snadno poradit s administrativou a umíte si zároveň dobře zorganizovat různorodou práci?

Nyní do našeho týmu hledáme novou posilu na juniorní pozici Administrativní podpora logistiky.


Co u nás budete dělat:

  • Budete pravou rukou vedoucí oddělení logistiky a back office
  • Stanete se prvním kontaktem pro naše zákazníky na telefonu a emailu
  • Komunikovat s našimi obchodními zástupci a pomáhat jim vyřizovat požadavky klientů
  • Pracovat s interním systémem Helios (objednávky a příjem zboží, objednávky dopravy, skladové přesuny, inventury, reklamace, fakturace/dobropisy, zakládání karet zboží do systému, kontrola cen expedovaného zboží apod.) - když nemáte praktickou zkušenost, nevadí, vše Vás naučíme!
  • Zpracovávat dodané zboží a objednávat nové u našich zahraničních i tuzemských dodavatelů
  • Řešit s přepravními službami reklamace, proclení a mimořádné situace
  • Úzce spolupracovat s naší sesterskou firmou - Světem rovnátek
  • Zastupovat kolegy v době dovolených a pomáhat s dalšími úkoly (např. na expedici, při inventuře apod.)

Co k tomu potřebujete:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Komunikativní znalost AJ - každodenní komunikace se zahraničními dodavateli emailem i po telefonu
  • Znalost MS Office
  • Znalost programu Helios nebo podobných ERP software je výhodou, ale ne podmínkou
  • Výhodou je praxe v logistice nebo v administrativě na obdobné pozici
  • Smysl pro detail a pečlivost neboť to je při práci se zbožím a čísly důležité
  • Analytické a logické myšlení, organizační schopnosti
  • Aktivní přístup, spolehlivost, samostatnost
  • Ochotu učit se novým věcem

Co Vám nabízíme:

  • Smlouvu na dobu neurčitou, jelikož se stanete naplno členem našeho týmu
  • Neformální prostředí v moderní kanceláři a mladý přátelský kolektiv
  • Rozmanitou a zodpovědnou práci, při které se určitě nebudete nudit
  • Možnost profesního růstu v administrativě a logistice
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Multisport kartu, pokud si také rád/ráda vyčistíte hlavu sportem
  • Individuální kurzy angličtiny
  • Možnost osobního rozvoje a vzdělávání
  • Po zapracování možnost využít firemních produktů Světa rovnátek a Fyzio světa
  • A v neposlední řadě nejlepší italskou kávu v Praze, bez které si my už náš den ani neumíme představit

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis a co nejdříve Vás budeme kontaktovat.


Informace o pozici

Společnost
ROD a.s.
Adresa
Nad Vršovskou horou 1423/10, Praha – Michle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazeno: Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Logistik, Pracovník back office, Specialista logistiky, Pracovník front office, Pracovník reklamačního oddělení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel