Pro evropského výrobce, prodejce a distributora produktů pro domácí mazlíčky s více než 30-letou tradicí hledáme schopného/ou mzdového/vou účetní a personalistu, který/á kompletně zastřeší personální a mzdovou agendu firmy, bude zodpovědný/á za kvalitní zajištění povinností firmy vůči jejím zaměstnancům i státní správě a stane se dlouhodobou oporou firemního týmu i vedení firmy.

Co bude náplní práce?

  • Komplexně zodpovídat za personální a mzdovou agendu firmy s cca 60 zaměstnanci
  • Zpracovávat mzdové účetnictví a zajišťovat zákonné povinnosti firmy
  • Připravovat podklady pro výplatu mezd včetně výpočtu daní, sociálního a zdravotního pojištění (přihlášky, odhlášky, změny), zpracovávat exekuce a srážky ze mzdy, výpočty náhrad apod.
  • Spolupracovat s orgány finanční a sociální správy, reprezentovat firmu ve vztahu k ČSSZ, ZP a FÚ, připravovat zprávy, hlášení a podávat informace Úřadu práce, ČSÚ, ČSSZ, zdravotním pojišťovnám a dalším institucím
  • Komunikovat se zaměstnanci, zajišťovat jejich mzdy a povinné odvody, připravovat podklady a podávat přiznání k dani z příjmů fyzických osob, komunikovat s FÚ v otázkách daně z příjmu
  • Vydávat potvrzení (např. ELDP, potvrzení o příjmu pro ÚP apod.)
  • Připravovat podklady pro kontroly ze strany orgánů státní správy
  • Spravovat pracovní smlouvy a mzdovou dokumentaci, zajišťovat nábor a vzdělávání zaměstnanců
  • Zastřešovat agendu pojištění a správnou a včasnou úhradu pojistného
  • Zpracovávat statistické výkazy a zajišťovat jejich včasné odevzdání
  • Zodpovídat za archivaci dokladů v souladu s legislativou, požadavky státu a pojišťoven
  • Usilovat o zvýšení produktivity práce ve firmě a optimalizaci personálního zajištění činností
  • Zajišťovat firemní benefity (stravenky, školení)
  • Sledovat a neprodleně implementovat do interní dokumentace firmy i firemních procesů změny legislativy v oblasti sociálního a zdravotního pojištění, daní z příjmu a výplaty nemocenských dávek
  • Zpracovávat analýzy a reporty pro management firmy (reporting mzdových nákladů, zůstatků dovolených, nástupů a výstupů zaměstnanců)

Co požadujeme?

  • Vzdělání ekonomického směru a odpovídající praxi ve vedení mzdové agendy
  • Znalost související legislativy
  • Profesionalitu, dobré komunikační schopnosti
  • Znalost angličtiny výhodou
  • Trestní bezúhonnost
  • Znalost účetního programu MRP Mzdy a personalistika výhodou (není podmínkou)

Jaké vlastnosti byste měl/měla mít?

  • Samostatnost, zodpovědnost
  • Schopnost jednat v souvislostech
  • Úctu k pravidlům, přirozenou potřebu jednat v zájmu firmy a v souladu se zákony
  • Smysl pro pořádek, organizační schopnosti
  • Přesnost, preciznost, pečlivost a systematičnost
  • Orientaci na výsledky


Co nabízíme?

  • Práci na plný nebo poloviční úvazek s adekvátně upravenou pracovní náplní
  • Možnost klouzavé pracovní doby
  • Pracovní ohodnocení odpovídající výkonu a výsledkům
  • Zázemí zavedené firmy v prosperujícím oboru
  • Stravenky
  • Perspektivu osobního rozvoje a profesního postupu
  • Pohodový a vstřícný kolektiv

Těšíme se na Vaše CV!


Informace o pozici

Společnost
Etimos Human s.r.o.
Adresa
Písek
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Personalistika a HR, Administrativa, Mzdová účetní, Personalista, HR specialista, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Etimos Human s.r.o., VĚRA LINHARTOVÁ
+420 604 625 352