Naše společnost Benefit Management (Benefit Plus) spravuje zaměstnanecké benefity pro více než 250 nejvýznamnějších firem v Česku a na Slovensku. Jsme leaderem v oblasti on-line systémů péče o zaměstnance a prvním vydavatelem elektronických stravenek v Česku. Najdete u nás příjemné pracovní prostředí a 90 kolegů, se kterými je radost pracovat.

Specialista uživatelské databáze s Excelem

Excelujete v Excelu?

Baví vás práce s daty a s tabulkami?

Říkají o vás, že jste pečliví a svědomití?

Jak si vás představujeme:

Pro datové oddělení naší společnosti hledáme dalšího nadšence, pro kterého je analýza zábavou a má chuť si neustále rozšiřovat obzory ve zpracování dat.

Těšíme se na to, že díky vám bude hladce probíhat aktualizace databáze tisíců uživatelů cafeterie Benefit Plus podle podkladů od zákazníků (a to hlavně exporty a importy dat z/do webové aplikace).

Levou zadní zvládnete další zpracování dat, jejich třídění, filtrování a distribuci.

Zpracujete pro nás nejrůznější reporty a analýzy.

Když to jinak nepůjde, povedete písemnou komunikaci se zákazníky.

Zkrátka potřebujeme bytost, které je vlastní pečlivost, smysl pro detail a schopnost vidět věci v souvislostech.

Více než naplnit vlastní ambice se u nás dá spíše hodně naučit.

Nehledáme sólistu, ale týmového hráče. O všem se bavíme společně.

Více než vzdělání v oboru je pro nás důležitý zdravý selský rozum, znalost práce s MS Excel na uživatelské úrovni (znalost základních funkcí, vzorců, tabulek) a schopnost se rozvíjet.

Vážíme si nadšení, životní energie, ochoty přiznat chybu.

U nás využijete hlavně češtinu, ale alespoň základní znalost angličtiny by byla fajn.

Co vám umíme nabídnout:

Zajímavou a smysluplnou práci, prostor pro vlastní nápady, příjemný kolektiv.

Zaměstnanecké benefity: měsíční příspěvek 1000 Kč do cafeterie, stravenky 120 Kč/den, 2 sick days, pravidelné firemní akce.

Výbornou dostupnost – pracujeme v centru Prahy hned u stanice metra Pankrác.

Možnost částečné práce z domova.

Nastoupit k nám můžete dle vašich možností, klidně ihned.

Neváhejte tedy a zašlete nám co nejdříve svůj životopis, ať se můžeme domluvit na osobním setkání.

Těšíme se na vás!


Informace o pozici

Společnost
Benefit Management s.r.o.
Adresa
Doudlebská 1699/5, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Children-friendly office, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Finanční analytik, Financial Controller, Specialista pohledávek, Rozpočtář/kalkulant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.