Jsme úspěšná, česká, neustále se rozvíjející společnost, zabývající se komplexním servisem a pronájmem prádla.

Referent/-ka obchodního oddělení

Referent/-ka obchodní kanceláře

www.christof.cz

Úspěšná česká společnost CHRIŠTOF, spol. s r.o., nyní vyhlašuje výběrové řízení na pozici, Referent-ka obchodní kanceláře.

·Tvým úkolem bude pečovat o stávající portfolio zákazníků ať už telefonicky, psanou formou nebo osobním setkáním.

· Povedeš projekty, se kterými je samozřejmě spojená i velká část administrativy, převážně v excelu, tudíž by ses měl/a umět v něm orientovat.

· Také Tě budou čekat služební cesty.

Za plnění úkolů Tě patřičně odměníme:

· Smlouvou na HPP - zástup za mateřskou dovolenou s fixní finanční odměnou 25.000,- Kč+ osobním ohodnocením, a bonusy do výše 3.000,- Kč za účast na služebních cestách

· Příspěvkem na preventivní péči 700,-Kč /měsíc.
· Dovolenou 5 týdnů.
· Příspěvkem na stravování 55,-Kč/den.
· Dopravným až 1.200,- Kč/měs.
· Finančními odměnami při výročích.
· Příspěvkem na dovolenou a Vánoce 1.000,- Kč.
· Čeká Tě práce v mladém kolektivu, v úspěšné české společnosti.
· Práci v dynamicky se rozvíjející oblasti.
· Samozřejmostí je zaškolení a praktická pomoc.


A na oplátku od Tebe také něco očekáváme:

· středoškolské/vysokoškolské vzdělání,
· vhodné i pro absolventy,
· dobrou znalost obsluhy PC,
· velmi dobrou znalost MS Office – hlavně MS Excel,
· mírně pokročilou znalost AJ nebo NJ výhodou,
· orientaci na zákazníka,
· ŘP skupiny B – musíš být aktivním řidičem/ řidičkou,

· neměly by Ti být cizí prezentační, argumentační a organizační dovednosti
· důležitá je také svědomitost, flexibilita a určitě ochota cestovat, nutností je příjemné vystupování, ale také psychická odolnost, a v poslední řadě samostatnost, pečlivost a odpovědnost.

Tvé místo by bylo v naší brněnské společnosti v hezké nové kanceláři s moderním vybavením, mezi mladými a kamarádskými lidmi.

Byli bychom rádi, kdyby jsi mohl/a nastoupit co nejdříve, ale nelpíme na tom, vše je o domluvě.

V případě zájmu zašli svůj profesní životopis s fotografií, případně i s motivačním dopisem, proč právě ty by si se chtěl/chtěla začlenit do našeho týmu. Kontaktuj nás prostřednictvím odpovědního formuláře. Všem zájemcům děkujeme, ale kontaktovat budeme pouze vybrané uchazeče.


Informace o pozici

Společnost
CHRIŠTOF, spol. s r.o.
Adresa
Komárovské nábřeží 465/10, Brno – Komárov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá) nebo Němčina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 – 28 000 Kč / měsíc
Benefity: Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Vrcholový management, Administrativní pracovník, Office Manager, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel