Kancelář Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR
vypisuje výběrové řízení na pozici:
vedoucí ekonomického oddělení Odboru hospodářské správy
Česká republika – Kancelář Poslanecké sněmovny
přijme
vedoucí/vedoucího ekonomického oddělení Odboru hospodářské správy.
Požadavky
- VŠ vzdělání, min. magisterský stupeň studia v oboru účetnictví, finanční řízení, provoz a ekonomika
- min. 7 let praxe na srovnatelné pracovní pozici v organizační složce státu
- zkušenost s vedením ekonomického týmu cca 15 zaměstnanců
- výborné organizační, analytické a komunikační schopnosti
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, bezúhonnost
- velmi dobrá znalost práce na PC (OS Windows, MS Office, internet, e-mail)
- rámcová znalost zákona č. 134/2016 Sb., zákon o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
- velmi dobrá znalost příslušných právních předpisů, např. zákon č. 563/1991 Sb., zákon o účetnictví, v platném znění, zákon č. 320/2001 Sb., zákon o finanční kontrole, v platném znění.
- teoretická i praktická znalost Integrovaného informačního systému Státní pokladny
- teoretická i praktická znalost Centrálního systému účetnictví státu
- teoretická i praktická znalost Informačního systému programového financování
- teoretická i praktická znalost Informačního systému o platech
Náplň práce
- komplexní zajišťování řádného a plynulého chodu ekonomického oddělení v organizační složce státu
- koordinace a organizace práce podřízených zaměstnanců na úseku rozpočtu, účetnictví, platové agendy, pokladny a finančního zajištění služebních cest
- komplexní odpovědnost za řízení, koordinaci a kontrolu nastavených procesů
- sestavování střednědobého výhledu rozpočtu kapitoly 302 – Poslanecká sněmovna Parlamentu
- sestavování střednědobého výhledu financování investičních akcí rozpočtové kapitoly
- komplexní zajišťování veškerých činností v Informačním systému programového financování
- sestavování státního závěrečného účtu kapitoly 302 – Poslanecká sněmovna Parlamentu
- sestavování rozpočtu kapitoly 302 – Poslanecká sněmovna Parlamentu
- sestavování a realizace rozpočtových opatření
- sestavování a předávání příslušných účetních výkazů do Centrálního systému účetnictví státu
- zpracovávání rozborů čerpání rozpočtu, vč. návrhů na další postup
- sestavování rozpočtu platových prostředků a pojistného na sociální zabezpečení a veřejné zdravotní pojištění
- sledování čerpání platových prostředků a ostatních plateb za provedenou práci
- sestavování rozpočtu fondu kulturních a sociálních potřeb
- sestavování a předávání příslušných dat do Informačního systému o platech
- sledování čerpání prostředků fondu kulturních a sociálních potřeb
- odpovědnost za účetní evidenci fondu kulturních a sociálních potřeb
- sestavování a zpracovávání státních statistických výkazů
- komplexní realizace všech činností v Integrovaném informačním systému Státní pokladny
- kompletní odpovědnost za vedení jednotné soustavy ekonomických informací podle předepsané účtové osnovy a postupů účtování pro organizační složky státu v požadovaném analytickém členění
- kompletní odpovědnost za zpracování měsíční, pololetní a roční uzávěrky podle příslušných právních předpisů
- kompletní odpovědnost za platovou agendu funkcionářů, kmenových zaměstnanců organizační složky státu a osob, pracujících na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
- kompletní odpovědnost za vedení veškerých pokladen a zajištění všech příslušných pokladních operací
- kompletní odpovědnost za finanční zajištění zahraničních služebních cest funkcionářů, vč. vyúčtování
- kompletní odpovědnost za finanční zajištění tuzemských a zahraničních služebních cest kmenových zaměstnanců organizační složky státu, vč. vyúčtování
- kompletní odpovědnost za vedení a správu účetního archivu v souladu s příslušnými právními předpisy
- odpovědnost za vedení spisové služby organizačního útvaru
- odpovědnost za fakturaci služeb poskytovaných organizační složkou cizím subjektům, vč. sledování jejich včasné úhrady, příp. požadování poplatku z prodlení
- odpovědnost za sledování pohledávek organizační složky státu
- odpovědnost za agendu daně z přidané hodnoty
- sledování věcně příslušné legislativy a její následná implementace do interních předpisů
- tvorba a aktualizace interních předpisů organizační složky v ekonomické oblasti
- odpovědnost za veřejné zakázky organizačního útvaru
- úzká pracovní spolupráce s ostatními organizačními útvary
Nabízíme
- odpovídající platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů osobního volna
- možnost pružné pracovní doby
- nástup možný ihned, příp. dle dohody
- pracovní poměr na dobu určitou 1 roku, s možností změny na dobu neurčitou
- závodní stravování
- příspěvek na sport/kulturu/volný čas z fondu kulturních a sociálních potřeb
- mobilní telefon
- možnost dalšího vzdělávání
Strukturované životopisy, prosím, vkládejte nejpozději do 15. února 2021.
Informace o pozici
- Společnost
- Česká republika - Kancelář Poslanecké sněmovny
- Adresa
- Sněmovní 176/4, Praha – Malá Strana
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Benefity: Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny
- Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Státní a veřejná správa, Ekonom, Vedoucí odboru/oddělení
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel