Společnost je na trhu více jak 25 let a zabývá se poskytováním odtahových služeb, nadrozměrnou přepravou a autoservisem. Máme cca 30 zaměstnanců, po roce přispíváme zaměstnancům na penzijní a životní pojištění, vyplácíme 13. plat, 5 týdnů dovolené

Fakturantka

Co vás čeká

Fakturace, výkazy PHM, podklady pro mzdy, komunikace s úřady

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

práce s PC, Outlook, Word, Excel, samostatnost, spolehlivost, US

Výhodou bude, pokud budete umět

praxe v dopravní firmě

Co vám můžeme nabídnout

stabilní společnost, příjemné pracovní prostředí, firemní stravování


Informace o pozici

Společnost
ASSIST 24 s.r.o.
Adresa
Trnkova 3103/109b, Brno – Líšeň
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistentka, Fakturantka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel