Profil firmy:
Centrum pro regionální rozvoj České republiky (CRR ČR), státní příspěvková organizace se sídlem v Praze, zprostředkující subjekt pro programy spolufinancované Evropskou unií (http://www.crr.czhledá pracovníka do Oddělení kontroly v Praze na služební místo obsazované dle § 178 zákona o státní službě osobou v pracovním poměru na dobu určitou, KONTROLOR SPECIALISTA (PRAHA).

Co budete dělat?
- Provádět kontrolu procesu administrace projektů financovaných ze strukturálních fondů EU - Operačního programu IROP na krajských odděleních.
- Podílet se na tvorbě a úpravách metodických postupů při výkonu veřejnosprávních kontrol projektů
dle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole a zákona č. 320/2001 Sb., Zákon o finanční kontrole.
- Evidovat žádosti o přezkum a opravná hodnocení, zasílat připomínky k návrhům výsledku
přezkumné komise.
- Evidovat a hlásit podezření na nesrovnalosti.
- Evidovat a sledovat průběh a výsledky auditů a externích kontrol.
- Evidovat a dle potřeby řešit stížnosti žadatelů a příjemců.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu; v případě SŠ vzdělání s
maturitou nutno nahradit vzdělání relevantní praxí v oboru v min. délce trvání 4 a více let.
- Znalost projektového řízení a alespoň základních principů financování ze SF EU.
- Praxi z provádění veřejnosprávních kontrol či daňových kontrol nebo správních činností.
- Dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office), výbornou znalost MS Excel.
- Organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost, administrativní zdatnost.
- Trestní bezúhonnost.

Co dále oceníme?
- Praxi v přípravě a řízení projektů, znalost principů fungování strukturálních fondů EU.
- Orientaci v Zákoně o zadávání veřejných zakázek.
- Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).
- Možnost nastoupit v únoru březnu nebo dle dohody.

A co za to získáte?
- Pracovní poměr na dobu určitou jako zástup za dlouhodobě nemocnou státní zaměstnankyni ve
služebním poměru na plný pracovní úvazek.
- Flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice.
- Pět týdnů dovolené, pět dnů indispozičního volna, stravenky, jazykové kurzy, MultiSport kartu nebo
Fokus Passy nebo příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění.
- Zajímavou práci v prestižní státní agentuře pro programy EU s pracovištěm v Praze s vlastním
parkovištěm.
- Platové zařazení dle tabulek platných pro st. přísp. org. (příloha č. 2 k NV 304/2014 Sb.;13. pl. tř.).

Váš strukturovaný profesní životopis, prosím, zasílejte do 29. 1. 2021 kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosím rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).


Informace o pozici

Společnost
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Bonusy/prémie, Kafetérie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Státní a veřejná správa
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

MIKUPEX TRADE s.r.o., Personální konzultant
602 800 740
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.