Co vás čeká a za co budete zodpovědní:

Oddělení účtáren pod vedením vedoucího zajišťuje tyto činnosti:

- účetní, mzdovou a daňovou agendu TUL v členění na hlavní a doplňkovou činnost, v návaznosti na podrobné členění podle jednotlivých činností a nákladových středisek, podle vnitřní legislativy a v souladu s účetními, daňovými a dalšími právními předpisy v oblasti své činnosti,

- evidenci movitého majetku TUL.

Vedoucí oddělení účtáren řídí a metodicky koordinuje činnost zaměstnanců účtáren na těchto odděleních:

  • finanční účtárna včetně evidence majetku
  • mzdová účtárna.

Vedoucí vykonává zejména tyto činnosti:

  • zodpovídá za evidenci finančních prostředků a provádí vyúčtování se státním rozpočtem
  • zodpovídá za evidenci nákladů na úseku investic a investiční výstavby
  • zodpovídá za evidenci financování podle struktury finančních zdrojů (neinvestiční, investiční, doplňková činnost, projekty)
  • zodpovídá za bankovní styk, správu prostředků na bankovních účtech a zakládání bankovních účtů
  • zodpovídá za archivaci účetních dokladů
  • zpracovává daňová přiznání a zajišťuje odvody daňových povinností
  • zpracovává podklady pro rozbor hospodaření
  • zajišťuje řádné a včasné zpracování měsíčních účetních výkazů, sestavuje roční účetní závěrku, včetně provedení dokladové inventarizace majetku a závazků
  • připravuje a shromažďuje podklady pro audit
  • komunikuje a spolupracuje s externími subjekty (např. finanční úřad, banka, auditor, poskytovatelé finančních prostředků)
  • řeší problematické účetní případy
  • provádí konzultace navrhovaných činností a aktivit (hlavní, doplňková činnost) z hlediska daňových povinností
  • zpracovává výroční zprávu o hospodaření organizace v oblasti účetnictví, plní analytické, informační a statistické činnosti podle potřeb zaměstnavatele a podle pokynů příslušných orgánů státní sféry.
  • provádí kontrolní činnost a předkládá konkrétní návrhy opatření k odstranění zjištěných nedostatků
  • sleduje legislativu v oblasti účetnictví a daní a aktualizuje vnitřní směrnice kvestora v těchto oblastech

Jaké vzdělání, znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • orientace v příslušné účetní a daňové legislativě, a to i v mezinárodním kontextu, znalost vyhlášky č. 504/2002 Sb., výhodou
  • dobré právní povědomí týkající se oblasti veřejných vysokých škol
  • výhodou znalost vícezdrojového nebo projektového financování
  • organizační a řídící schopnosti, schopnost jednání s podřízenými zaměstnanci i obchodními partnery
  • schopnost systémové koordinace práce organizačních celků a schopnost samostatného tvůrčího řešení problémů
  • znalost práce v programu Vema výhodou
  • velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel)
  • spolehlivost, důslednost, pečlivost, aktivní a samostatný přístup k práci
  • příjemné vystupování, komunikativní osobnost
  • znalost anglického jazyka výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B výhodoU
  • trestní a morální bezúhonnost
  • ukončené VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru a minimální praxe 1 let na obdobné pozici

nebo ukončené SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru a minimální praxe 5 let na obdobné pozici

  • zkušenost z nepodnikatelské sféry nebo s vícezdrojovým financováním výhodou

Pracovní podmínky:

  • úvazek 100 %
  • 6 měsíců zkušební doba
  • pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou na 1 rok v návaznosti na vnitřní předpisy, další prodloužení pracovní smlouvy je na dohodě zaměstnance a zaměstnavatele,
  • se zaměstnancem bude uzavřena dohoda o odvolání z pracovního místa podle § 73 odst. 2 zákoníku práce.
  • mzdová třída B7, mzda dle Vnitřního mzdového předpisu a v návaznosti na předchozí odbornou praxi
  • příplatek za vedení
  • možnost přiznání osobního příplatku

Mzdové ohodnocení je stanoveno v návaznosti na praxi a zkušenosti uchazeče. K tarifní mzdě jsou poskytovány příplatky (osobní,…) a rámci kalendářního roku také výkonnostní nebo pololetní odměny.

Co vám můžeme nabídnout:

Technická univerzita v Liberci je stabilním a významným zaměstnavatelem v Libereckém regionu, věnuje se vedle vzdělávání především věděcko-výzkumným činnostem, a to i v mezinárodním kontextu. V rámci Technické univerzity v Liberci je podporována možnost horizontálního kariérního postupu, zaměstnanci mají možnost získat zajímavou a různorodou práci.

Poskytujeme široké spektrum benefitů, např.:

-6 týdnů dovolené
-univerzitní mateřská školka
-dětský koutek pro děti batolecího věku
-jazykové kurzy, školení měkkých a manažerských dovedností, příp. zájmová školení v areálu univerzity,
-zdarma sportovní aktivity v objektech Technické univerzity v Liberci (např. tenis, sauna, posilovna, cvičení s instruktorem, hřiště na plážový volejbal, hřiště na fotbal s umělou trávou, tělocvična)
-zdarma plavání v libereckém bazénu
-zvýhodněné telefonní tarify pro zaměstnance
-závodní stravování
-možnost ubytování v zaměstnanecké ubytovně
-příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění


Datum nástupu: 1.3.2021, nebo dle dohody

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám do 14.2.2021:

  • motivační dopis
  • strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe
  • kopie dokladů o dosaženém vzdělání
  • výpis z rejstříku trestů

na níže uvedenou adresu nebo na e-mail:

Technická univerzita v Liberci

Personální oddělení

Studentská 1402/2

461 17 Liberec 1

Kontaktní osoba: Ing. Alena Šírková, Personální oddělení

Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením doručených listinných dokumentů, v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. Součástí druhého kola výběrového řízení bude písemný test zejména z oblasti vedení účetnictví. O výsledku budou všichni uchazeči informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení výběrového řízení.

Další informace k uvedenému místu jsou na webových stránkách Technické univerzity v Liberci:

https://www.tul.cz/uredni-deska/uredni-deska-tul/vyberova-rizeni-volna-mista


Informace o pozici

Společnost
Technická univerzita v Liberci
Adresa
Studentská 1402/2, Liberec – Liberec I-Staré Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 45 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Ubytování/příspěvek na ubytování, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Firemní školka, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Dovolená více než 5 týdnů, Children-friendly office
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Hlavní účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.