Co vás čeká a za co budete zodpovědní:
Oddělení účtáren pod vedením vedoucího zajišťuje tyto činnosti:
- účetní, mzdovou a daňovou agendu TUL v členění na hlavní a doplňkovou činnost, v návaznosti na podrobné členění podle jednotlivých činností a nákladových středisek, podle vnitřní legislativy a v souladu s účetními, daňovými a dalšími právními předpisy v oblasti své činnosti,
- evidenci movitého majetku TUL.
Vedoucí oddělení účtáren řídí a metodicky koordinuje činnost zaměstnanců účtáren na těchto odděleních:
- finanční účtárna včetně evidence majetku
- mzdová účtárna.
Vedoucí vykonává zejména tyto činnosti:
- zodpovídá za evidenci finančních prostředků a provádí vyúčtování se státním rozpočtem
- zodpovídá za evidenci nákladů na úseku investic a investiční výstavby
- zodpovídá za evidenci financování podle struktury finančních zdrojů (neinvestiční, investiční, doplňková činnost, projekty)
- zodpovídá za bankovní styk, správu prostředků na bankovních účtech a zakládání bankovních účtů
- zodpovídá za archivaci účetních dokladů
- zpracovává daňová přiznání a zajišťuje odvody daňových povinností
- zpracovává podklady pro rozbor hospodaření
- zajišťuje řádné a včasné zpracování měsíčních účetních výkazů, sestavuje roční účetní závěrku, včetně provedení dokladové inventarizace majetku a závazků
- připravuje a shromažďuje podklady pro audit
- komunikuje a spolupracuje s externími subjekty (např. finanční úřad, banka, auditor, poskytovatelé finančních prostředků)
- řeší problematické účetní případy
- provádí konzultace navrhovaných činností a aktivit (hlavní, doplňková činnost) z hlediska daňových povinností
- zpracovává výroční zprávu o hospodaření organizace v oblasti účetnictví, plní analytické, informační a statistické činnosti podle potřeb zaměstnavatele a podle pokynů příslušných orgánů státní sféry.
- provádí kontrolní činnost a předkládá konkrétní návrhy opatření k odstranění zjištěných nedostatků
- sleduje legislativu v oblasti účetnictví a daní a aktualizuje vnitřní směrnice kvestora v těchto oblastech
Jaké vzdělání, znalosti a dovednosti byste měli mít:
- orientace v příslušné účetní a daňové legislativě, a to i v mezinárodním kontextu, znalost vyhlášky č. 504/2002 Sb., výhodou
- dobré právní povědomí týkající se oblasti veřejných vysokých škol
- výhodou znalost vícezdrojového nebo projektového financování
- organizační a řídící schopnosti, schopnost jednání s podřízenými zaměstnanci i obchodními partnery
- schopnost systémové koordinace práce organizačních celků a schopnost samostatného tvůrčího řešení problémů
- znalost práce v programu Vema výhodou
- velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel)
- spolehlivost, důslednost, pečlivost, aktivní a samostatný přístup k práci
- příjemné vystupování, komunikativní osobnost
- znalost anglického jazyka výhodou
- řidičský průkaz skupiny B výhodoU
- trestní a morální bezúhonnost
- ukončené VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru a minimální praxe 1 let na obdobné pozici
nebo ukončené SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru a minimální praxe 5 let na obdobné pozici
- zkušenost z nepodnikatelské sféry nebo s vícezdrojovým financováním výhodou
Pracovní podmínky:
- úvazek 100 %
- 6 měsíců zkušební doba
- pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou na 1 rok v návaznosti na vnitřní předpisy, další prodloužení pracovní smlouvy je na dohodě zaměstnance a zaměstnavatele,
- se zaměstnancem bude uzavřena dohoda o odvolání z pracovního místa podle § 73 odst. 2 zákoníku práce.
- mzdová třída B7, mzda dle Vnitřního mzdového předpisu a v návaznosti na předchozí odbornou praxi
- příplatek za vedení
- možnost přiznání osobního příplatku
Mzdové ohodnocení je stanoveno v návaznosti na praxi a zkušenosti uchazeče. K tarifní mzdě jsou poskytovány příplatky (osobní,…) a rámci kalendářního roku také výkonnostní nebo pololetní odměny.
Co vám můžeme nabídnout:
Technická univerzita v Liberci je stabilním a významným zaměstnavatelem v Libereckém regionu, věnuje se vedle vzdělávání především věděcko-výzkumným činnostem, a to i v mezinárodním kontextu. V rámci Technické univerzity v Liberci je podporována možnost horizontálního kariérního postupu, zaměstnanci mají možnost získat zajímavou a různorodou práci.
Poskytujeme široké spektrum benefitů, např.:
-6 týdnů dovolené
-univerzitní mateřská školka
-dětský koutek pro děti batolecího věku
-jazykové kurzy, školení měkkých a manažerských dovedností, příp. zájmová školení v areálu univerzity,
-zdarma sportovní aktivity v objektech Technické univerzity v Liberci (např. tenis, sauna, posilovna, cvičení s instruktorem, hřiště na plážový volejbal, hřiště na fotbal s umělou trávou, tělocvična)
-zdarma plavání v libereckém bazénu
-zvýhodněné telefonní tarify pro zaměstnance
-závodní stravování
-možnost ubytování v zaměstnanecké ubytovně
-příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
Datum nástupu: 1.3.2021, nebo dle dohody
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám do 14.2.2021:
- motivační dopis
- strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání
- výpis z rejstříku trestů
na níže uvedenou adresu nebo na e-mail:
Technická univerzita v Liberci
Personální oddělení
Studentská 1402/2
461 17 Liberec 1
Kontaktní osoba: Ing. Alena Šírková, Personální oddělení
Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením doručených listinných dokumentů, v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. Součástí druhého kola výběrového řízení bude písemný test zejména z oblasti vedení účetnictví. O výsledku budou všichni uchazeči informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení výběrového řízení.
Další informace k uvedenému místu jsou na webových stránkách Technické univerzity v Liberci:
https://www.tul.cz/uredni-deska/uredni-deska-tul/vyberova-rizeni-volna-mista
Informace o pozici
- Společnost
- Technická univerzita v Liberci
- Adresa
- Studentská 1402/2, Liberec – Liberec I-Staré Město
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
- Plat
- Plat: 45 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Ubytování/příspěvek na ubytování, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Firemní školka, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Dovolená více než 5 týdnů, Children-friendly office
- Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Hlavní účetní
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel