Český výrobní firma s tradicí hledá do svých řad ekonomicko administrativného pracovníka - vedení jednoho podřízeného.

Co vás čeká

- Vedení úseku administrativy (1 podřízená)

- Ekonomická agenda

- Pravidelný finanční reporting

- Každodenní komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky

- Evidence zakázek, potvrzení objednávek, fakturace a další administrativní činnosti

- Komunikace s úřady

- Komunikace s kolegy napříč jednotlivými odděleními

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

- Ekonomicky zaměřené SŠ nebo VŠ

- Finanční a ekonomická gramotnost

- Analytické myšlení

- Praxe na obdobné pozici alespoň 1 rok

- Znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, Outlook), zkušenost s informačním

systémem Abra výhodou

- Komunikativní znalost anglického jazyka (úroveň B2) podmínkou, německý jazyk výhodou

- Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič

- Proaktivní jednání, samostatnost, pečlivost, odpovědnost, komunikativnost a týmového ducha

- Chuť učit se a nezaleknout se nových výzev

Co vám můžeme nabídnout

- Práci v úspěšné rodinné firmě, v přátelském pracovním kolektivu

- Zajímavé mzdové ohodnocení, 5 týdnů dovolené

- Využití cizích jazyků na denní bázi

- Kurzy cizích jazyků

- Rozmanitost činností a možnost rozvíjet se

- Firemní akce, benefitní program (tzv. kafeterie)


Informace o pozici

Společnost
JOBS.EU,s.r.o.
Adresa
Vídeňská 546/55, Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Možnost studijního volna, Příspěvek na vzdělání, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Kafetérie, Mobilní telefon, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Ekonom
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura