ARDEZ Pharma spol. s r.o. je farmaceutická společnost zabývající se od roku 2004 distribucí a propagací léčiv, zdravotnických prostředků a doplňků stravy v České republice a na Slovensku. www.ardez.cz
KEY ACCOUNT PHARMACIES
Co vás čeká
Podílí se na tvorbě obchodního plánu k optimálnímu využití určených prodejních kanálů (obrat, náklady, zisk)
Sleduje a kontroluje průběžné plnění obchodního plánu
Sleduje a kontroluje správnost a rozsah investic
Zajistí požadovaný počet a strukturu svých návštěv u svých návštěvníků
Zajistí požadovanou kvalitu svých prodejních návštěv
Motivuje a pomáhá koordinovat činnost týmu obchodních zástupců ve svěřených distribučních kanálech (lékárny, řetězce)
Analyzuje prodejní údaje, CRM systém a předkládá výstupy, stanovuje úkoly a doporučení na základě těchto zjištění
Poskytuje vedení společnosti včas a kvalitně zpětnou vazbu z terénu
Další úkoly podle aktuálních potřeb společnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Univerzitní vzdělání
3 roky ve farmaceutickém obchodu – volně prodejný segment na obdobné pozici
Výhodou bude, pokud budete umět
Prodejní dovednosti
Vyjednávací schopnosti
Znalost klíčových zákazníků
Znalost svěřeného portfolia
Prezentační dovednost
Počítačové dovednosti
Time management
Obchodní etika
Co vám můžeme nabídnout
Rostoucí Česká rodinná společnost
Služební vůz
Standardní pracovní vybavení na tuto pozici
5 týdnů dovolené, sick days, školení a další benefity
Informace o pozici
- Společnost
- ARDEZ Pharma, spol. s r.o.
- Adresa
- Hlavní město Praha
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
- Zařazeno: Farmacie
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel