ARDEZ Pharma spol. s r.o. je farmaceutická společnost zabývající se od roku 2004 distribucí a propagací léčiv, zdravotnických prostředků a doplňků stravy v České republice a na Slovensku. www.ardez.cz

KEY ACCOUNT PHARMACIES

Co vás čeká

Podílí se na tvorbě obchodního plánu k optimálnímu využití určených prodejních kanálů (obrat, náklady, zisk)

Sleduje a kontroluje průběžné plnění obchodního plánu

Sleduje a kontroluje správnost a rozsah investic

Zajistí požadovaný počet a strukturu svých návštěv u svých návštěvníků

Zajistí požadovanou kvalitu svých prodejních návštěv

Motivuje a pomáhá koordinovat činnost týmu obchodních zástupců ve svěřených distribučních kanálech (lékárny, řetězce)

Analyzuje prodejní údaje, CRM systém a předkládá výstupy, stanovuje úkoly a doporučení na základě těchto zjištění

Poskytuje vedení společnosti včas a kvalitně zpětnou vazbu z terénu

Další úkoly podle aktuálních potřeb společnosti

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Univerzitní vzdělání

3 roky ve farmaceutickém obchodu – volně prodejný segment na obdobné pozici

Výhodou bude, pokud budete umět

Prodejní dovednosti

Vyjednávací schopnosti

Znalost klíčových zákazníků

Znalost svěřeného portfolia

Prezentační dovednost

Počítačové dovednosti

Time management

Obchodní etika

Co vám můžeme nabídnout

Rostoucí Česká rodinná společnost

Služební vůz

Standardní pracovní vybavení na tuto pozici

5 týdnů dovolené, sick days, školení a další benefity


Informace o pozici

Společnost
ARDEZ Pharma, spol. s r.o.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Farmacie
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

ARDEZ Pharma, spol. s r.o., Václav Svítil