Shoptet je největší e-commerce platforma, na které běží skoro každý druhý e-shop v Česku. Už více než 10 let pomáháme lidem podnikat. Od maminek na mateřské po obchody s milionovými obraty. Jsme stabilní firma, s kvalitním produktem a aktivní komunitou uživatelů. Expandujeme do CEE a pracujeme na Shoptet Premium. E-shop u nás má třeba Martin Žufánek, holky z A Cup of Style nebo Nanospace. Díky tomu zažíváme silný růst a nabízíme ti možnost být u toho!

HR Administrator and Payroll Specialist

Hledáme nového člena HR týmu, který nám pomůže s celou agendou týkající se personální a mzdové evidence. Nabízíme příjemné prostředí v Karlíně, fajn lidi a možnost získat větší rozhled v HR.

Co bude náplní tvé práce:

  • Postaráš se o přípravu a evidenci všech pracovněprávních dokumentů (případně jejich úprav) a dokladů spojených s nástupem nových kolegů.
  • Budeš komunikovat s naší externí účetní firmou a postaráš se o to, aby měla všechny potřebné dokumenty a informace včas.
  • Budeš spravovat náš personální a docházkový systém PlusPortal.
  • Na starosti budeš mít i všechna zákonná školení (BOZP, PO, školení řidičů) a organizaci lékařských prohlídek.
  • Občas budeš připravovat přehledy, výkazy, nebo zpracovávat statistiky.
  • Našemu HR týmu pomůžeš s nejrůznějšími HR projekty, nebo s organizací firemních akcí.
  • Budeš kontaktním člověkem pro naše zaměstnance ve všech oblastech personální evidence a mzdové agendy.

Co od tebe očekáváme:

  • Nutné jsou zkušenosti se zpracováním mezd a znalost příslušné legislativy.
  • Dobrý přehled v oblasti pracovního práva
  • Bude se ti hodit znalost MS Office (zejména Excel) a zkušenosti s nějakým HR informačním systémem.
  • Dobrá znalost angličtiny (komunikace i se zahraniční účetní firmou a zahraničními zaměstnanci).
  • Plusové body ti přidá smysl pro detail, zodpovědnost, spolehlivost a diskrétnost.

Co u nás najdeš:

  • Příjemné a vlídné prostředí, kde si lidé váží jeden druhého.
  • Prostorné a klidné kanceláře v Karlíně.
  • Káva, čaj, ovoce, zelenina a další dobroty každý den zdarma.
  • Občasný home-office, možnost domluvit se na vyhovující pracovní době a 5 týdnu dovolené.
  • Letní terasa na relax, oběd s kolegy nebo chvilku práce na čerstvém vzduchu.
  • Multisportka pro ty, kteří chtějí být fit.
  • Budget na vzdělávání se a na vlastní rozvoj.

Informace o pozici

Společnost
Shoptet a.s.
Adresa
Rohanské nábřeží 670/17, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Mzdová účetní, Pracovník back office, HR specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Shoptet a.s., Matěj Matolín